ابن‌ملجم اعتراف می‌کند
17 اردیبهشت 1399 - 12:50
شناسه : 658
7

تهیه‌کننده نمایش رادیویی «بازجویی» ضمن اشاره به داستان این اثر از آماده شدن آن برای پخش در شب‌های قدر از رادیو نمایش خبر داد. زهرا عبدالله‌زاده تهیه‌کننده نمایش‌های رادیویی درباره قطعه جدیدی که به تازگی تولید کرده و قرار است روی آنتن برود به خبرنگار مهر بیان کرد: نمایش رادیویی «بازجویی» را تولید کرده‌ایم و […]

پ
پ

تهیه‌کننده نمایش رادیویی «بازجویی» ضمن اشاره به داستان این اثر از آماده شدن آن برای پخش در شب‌های قدر از رادیو نمایش خبر داد.
زهرا عبدالله‌زاده تهیه‌کننده نمایش‌های رادیویی درباره قطعه جدیدی که به تازگی تولید کرده و قرار است روی آنتن برود به خبرنگار مهر بیان کرد: نمایش رادیویی «بازجویی» را تولید کرده‌ایم و قرار است هفته آینده همزمان با شب‌های قدر از رادیو نمایش پخش شود.
وی با اشاره به عوامل این نمایش عنوان کرد: رضا عمرانی کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد و از گویندگان مجربی هم در آن بهره گرفته شده است.
عبدالله‌زاده درباره قصه نمایش «بازجویی» نیز توضیح داد: این نمایش فضای جذابی دارد و محور آن گفتگوی ابن ملجم مرادی با یکی از شاگردانش است. ابن ملجم اهل قرآن بوده است و در این دیالوگ‌ها از وسوسه‌هایی می‌گوید که باعث شد دست به قتل حضرت علی (ع) بزند.
تهیه‌کننده کتاب گویای «صلح امام حسن(ع)» در بخش دیگری درباره این اثر که به تازگی رونمایی شد نیز گفت: این مجموعه در قالب سه جلد ۱۵ قسمتی تدارک دیده شده که در مجموع حدود ۸۰۰ است.
وی در پایان اظهار کرد: هر قسمت بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه تولید شده است و با توجه به فضایی که دارد می تواند مورد اقبال و جذابیت باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.