کاهش ۴۰ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران
15 مهر 1397 - 18:52
شناسه : 46
6

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان اعلام کرد: ۴۰ درصد از تورهای خارجی که به ایران می‌آمدند، سفر خود را به ایران لغو کردند و همچنین اکثر پروازهای خارجی لغو و قیمت پروازهای داخلی نیز افزایش یافته است. به گزارش ایسنا، “مهدی سیاوشی” صبح امروز ۲۶ شهریورماه در جلسه مشترک هیات رئیسه اتاق بازرگانی، […]

پ
پ

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان اعلام کرد: ۴۰ درصد از تورهای خارجی که به ایران می‌آمدند، سفر خود را به ایران لغو کردند و همچنین اکثر پروازهای خارجی لغو و قیمت پروازهای داخلی نیز افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، “مهدی سیاوشی” صبح امروز ۲۶ شهریورماه در جلسه مشترک هیات رئیسه اتاق بازرگانی، شورای عالی بانک‌ها با مجمع نمایندگان استان گفت: ۴۰ درصد از تورهای خارجی که به ایران می‌آمدند، سفر خود را به ایران لغو کردند و همچنین اکثر پروازهای خارجی لغو و قیمت پروازهای داخلی نیز افزایش یافته، لذا ورود گردشگر به کشور اخیرا کاهش یافته است.

وی از عدم تعریف درست و ارائه تصویر نادرست استان کرمان گلایه کرد و افزود: فاصله استان با مرکز کشور زیاد است و افرادی که قصد دارند به کرمان بیایند، باید از اتوبوس استفاده کنند، زیرا قیمت بلیط هواپیما زیاد است و سفر با قطار به کرمان طولانی است که باعث کاهش ورود گردشگر به استان شده است.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق کرمان با بیان این مطلب که بیشترین گردشگرانی که به استان کرمان می‌آیند، فرانسوی هستند، تصریح کرد: استان کرمان به پروازهایی به مراکز استان‌ها و همچنین حداقل یک پرواز مستقیم بین المللی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه مالیات برارزش افزوده دفاتر گردشگری زیاد است، بیان کرد: حدود ۱۵ پروژه گردشگری در استان در حال اجرا داریم که برخی از آنها حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای تکمیل آنها نیاز به تسهیلات داریم.

منبع : عصر ایران

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.