رونالدو؛ سلطان لایک اینستاگرام در ۲۰۲۰
12 دی 1399 - 20:59
شناسه : 10941
5

بیشترین میزان لایک شدن یک پست اینستاگرامی در سال ۲۰۲۰ متعلق به پستی است که کریستیانو رونالدو به یادبود دیگو مارادونای فقید در صفحه خود منتشر کرده بود. به گزارش فرهنگ ایرانیان به نقل از “ورزش سه”، در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی مشخص شد که یکی از آمارهای مهم شبکه اجتماعی اینستاگرام به دنیای فوتبال […]

پ
پ

بیشترین میزان لایک شدن یک پست اینستاگرامی در سال ۲۰۲۰ متعلق به پستی است که کریستیانو رونالدو به یادبود دیگو مارادونای فقید در صفحه خود منتشر کرده بود.

به گزارش فرهنگ ایرانیان به نقل از “ورزش سه”، در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی مشخص شد که یکی از آمارهای مهم شبکه اجتماعی اینستاگرام به دنیای فوتبال اختصاص دارد. بیشترین پستی که در این سال در اینستاگرام توسط کاربران لایک شده است پستی است که یک فوتبالیست بزرگ به یادبود یک اسطوره تازه درگذشته فوتبال منتشر کرد. پستی که کریستیانو رونالدو در یادبود دیگو مارادونا در صفحه اینستاگرام خود گذاشت.

البته این اولین آمارِ برتر رونالدو در اینستاگرام نیست. او در حال حاضر با بیش از ۲۴۹ میلیون دنبال کننده رکورددار اینستاگرام است و هیچ چهره مشهور دیگری در این شبکه اجتماعی به اندازه او دنبال کننده ندارد.

کریستیانو در ماه نوامبر و بعد از منتشر شدن اخباری مبنی بر مرگ دیگو مارادونا بر اثر سکته قلبی خیلی زود واکنش نشان داد و در یک پست احساسی، نسبت به مرگ دیگو ابراز تاسف و ناراحتی کرده و یاد او را گرامی داشت. پستی که حالا مشخص شد بیشترین لایک اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ را دریافت کرده و ۱۹.۷ میلیون بار پسندیده شده است.
رونالدو
دیروز در آخرین ساعات پایان سال میلادی مشخص شد که آمار پنج لایک برتر اینستاگرام در این سال بیشتر در اختیار پیامهای تسلیت بوده. پست لیونل مسی رقیب بزرگ رونالدو درباره مرگ دیگو مارادونا هم با ۱۶.۴ میلیون لایک در رتبه سوم قرار دارد. رتبه دوم تعدد لایک هم در اختیار یک پست اعلام درگذشت است که در ماه آگوست در صفحه چدویک بوسمن ستاره بلک پنتر قرار گرفته است.

لیونل مسی
رتبه پنجم فهرست پستهایی که بیشترین لایک را دریافت کرده اند به لبرون جیمز ستاره بزرگ بسکتبال اختصاص دارد. او که در رثای دوست خود کوبی براینت اسطوره بسکتبال دنیا بعد از درگذشت او در سانحه سقوط هلیکوپتر پستی احساسی در اینستاگرام منتشر کرده بود برای این پست ۱۵.۵ میلیون لایک دریافت کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.