طالقانی : فوتبال را فقط محمد دادکان  نجات می دهد
15 دی 1399 - 21:14
شناسه : 11346
7
در گفت و گو با فرهنگ ایرانیان محمدرضا طالقانی دل پر دردی از اوضاع و احوال ورزش کشور دارد و می گوید : قبول کنیم راه را اشتباه رفته ایم. مدیران کاربلد را خانه نشین کرده اند و به افرادی میدان می‌دهند که جز بدهی و ناکامی و یاس در جامعه ارمغان دیگری ندارند.
منبع : فرهنگ ایرانیان
پ
پ

رییس اسبق فدراسیون کشتی ایران در گفت و گو با فرهنگ ایرانیان گفت :من نمی خواهم سیاسی صحبت کنم ولی به پول های کلانی که بابت یک مربی خارجی از جیب کارگران گرفته و خرج کرده اند و افتضاحی که الان ببار آمده و می خواهند ساختمان فدراسیون فوتبال را بابت این بدهی ها بفروشند نگاه کنید.
یکی مثل محمد دادکان فوتبال ایران را به رده های هجدهم دنیا رساند و بدون اینکه یک ریال از دولت و سازمان ورزش بگیرد ساختمانی بزرگ در بهترین جای تهران برای فدراسیون خرید و از خود به یادگار گذاشن. همچنین برای استقلال و پرسپولیس دو ساختمان شیک و آبرومند خرید؛ بجای اینکه به او دست مریزاد بگویند بر اثر ضعف و ناتوانی مدیریت خودشان دادکان را از فوتبال بر می‌دارند و حالا حساب کنید از روزی که دادکان رفته چقدر پول برای فوتبال هزینه شده و نتایج آن چه بوده است!
طالقانی اضافه کرد : مسئولین قبول کنند که راه را اشتباه رفته اند و حالا هم دیر نشده بهتر است برویم و دادکان را بیاوریم. اگر می خواهیم فوتبال درست شود و این همه حاشیه و بدهی ها از فوتبال کنار رود چاره ای جز اینکه فوتبال را به اهلش بسپارند نیست.
عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی گفت : من سیاسی و خیلی فوتبالی نیستم اما همین دو مورد را که می بینم فکر می کنم برای راه اشتباهی که طی شده کافی است. دادکان پول در آورده و درست خرج کرده و ساختمان برای فدراسیون و استقلال و پرسپولیس خریده.. بهترین نتایج را طی ۵ سال فوتبال ایران در زمان وی گرفته ولی او را برکنار می کنند حالا با این همه درآمدی که فوتبال دارد هر روز کلی بدهی بالا می آورند. تیم ملی فوتبال اوضاعش نامشخص است و ساختمان فدراسیون را هم به حراج گذاشته اند… اینها برای اقرار به اشتباه از سوی مسولین کافی نیست…

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.