عراقچی: در طول مذاکرات برجام از مشورت‌های نزدیک شهید فخری‌زاده بهره‌مند می‌شدیم
16 دی 1399 - 10:30
شناسه : 11375
5
معاون سیاسی وزیر خارجه گفت: در طول مذاکرات برجام از مشورت‌های نزدیک شهید فخری‌زاده بهره‌مند می‌شدیم و در خصوص مسائل فنی راهنمایی‌های ایشان بسیار راهگشا و کمک کننده بود.
پ
پ

به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی ، معاون وزیر خارجه با بیان این که بنده در طول هشت سال گذشته خیلی نزدیک با شهید فخری زاده ارتباط و همکاری داشتم، گفت: در طول مذاکرات برجام از مشورت‌های نزدیک ایشان بهره‌مند می‌شدیم. در خصوص مسائل فنی راهنمایی‌های ایشان بسیار راهگشا و کمک کننده بود و در بعضی از موضوعات که نیاز به مشورت داشتیم به صورت مرتب با ایشان در تماس بودیم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار معاون سیاسی وزارت خارجه وی در گفت‌وگو با یک برنامه رادیویی ادامه داد: شهید فخری زاده با یک محبت و عشق و علاقه‌ و انگیزه‌ بسیار زیادی که در راستای خدمت به منافع ملی کشور بود با ما همکاری می کردند و دیدگاه های بسیار ارزشمندی در اختیار ما قرار می‌دادند.

به گفته وی، علاوه بر اخلاق نیکو و چهره خندان، تواضع  و آمادگی برای فداکاری در راستای منافع ملی کشور از ویژگی های بارز شخصیت شهید فخری زاده بود.

عراقچی خاطرنشان کرد: مصاحبت و همکاری نزدیک با شهید فخری زاده در طول هشت سال گذشته به دلیل اخلاق حسنه و انگیزه‌ی بالای ایشان در امور، بسیار لذتبخش بود و فقدان ایشان خسران بسیار بزرگی برای ما بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.