فدراسیون کبدی و آستان قدس رضوی تفاهم نامه همکاری امضا کردند
22 دی 1399 - 11:24
شناسه : 12069
6
در دیدار رییس فدراسیون کبدی از آستان قدس رضوی تفاهم نامه همکاری همکاری بین طرفین به امضا رسید و این حرکت می تواند به توسعه بیش از پیش رشته ورزشی کبدی که یکی از استراتژیهای اصلی فدراسیون می باشد منجر شود.
پ
پ

به گزارش فرهنگ ایرانیان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی در جریان سفر عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی به خراسان رضوی و دیدار با دکتر تاج فیروز مدیرکل تربیت بدنی آستان قدس تفاهم نامه همکاری بین دو طرف به امضا رسید.
رئیس فدراسیون کبدی در این باره با قدردانی از آستان قدس به جهت توجه به رشته ورزش کبدی گفت : ابتدا باید از مدیرکل محترم تربیت بدنی آستان قدس نهایت تشکر و سپاس را داشته باشم چرا که این نهاد مردمی دارای امکانات و توانمندی های فوق العاده ای است و هدفشان کمک به ورزش پر طرفدار و مدال آور کبدی است و این امر می تواند ما را بلحاظ تشکیل اردوهای متعدد ملی بسیار جلو ببرد.
اورسجی افزود : آقای دکترتاج فیروز اطلاعات جامعی از کبدی دارند و قول هرگونه همکاری از جمله تشکیل اردوهای تیم های ملی – برگزاری دوره‌ای آموزشی بین المللی،میزبانی رویدادهای جهانی وآسیایی و توسعه و گسترش کبدی را دادند.
وی اضافه کرد : خراسان از جمله پایگاه‌های مهم کبدی در کشور است و گواه آن هم حضور بازیکنانی از این استان در تیم های ملی کبدی استاندارد و سرکل کبدی است و البته نگاه اداره کل تربیت بدنی آستان قدس نگاهی فرا منطقه ای است به گونه ای که از تشکیل دوره های بین المللی مربیگری و داوری و میزبانی های بین الملل در مجموعه ی ورزشی بسیار زیبای امام رضا (ع) آستان قدس استقبال کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.