نشانه های همکاری با جادوگر در ورزشگاه خانگی تیم لیگ برتری!
24 دی 1399 - 15:55
شناسه : 12354
6
پای باورهای خرافی به لیگ برتر حرفه ای ما باز شده است.
پ
پ

پیش از این در طرفداری از همکاری نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با جادوگر معروف کرجی گفتیم. حالا می توانیم تایید کنیم حداقل یک تیم لیگ برتری هم برای کسب نتیجه دل به جادو و جنبل بسته. یک مربی لیگ برتری در صحبت با طرفداری از اشیایی گفت که دور نیمکت تیم آن ها ریخته شده بود!

سال هاست درباره استفاده از جادوگر و رمال در فوتبال شایعاتی شنیده می شود. هرازگاهی برخی چهره ها مانند خداداد عزیزی یا بهنام ابوالقاسم پور جرات می کنند و از ماجراهای جادوگری در فوتبال ایران می گویند اما بعد از مدتی صحبت ها و ماجراها به دست فراموشی سپرده می شود. در نتیجه همچنان عده ای سودجو با عناوین رمالی، جادوگری و .. از ضعف دانش برخی مربیان سواستفاده و تیم ها و مربیان را سرکیسه می کنند.

البته متاسفانه مربیانی در فوتبال کشورمان داریم که در تله افراد سودجو افتاده و با آن ها همکاری می کنند. از آن مربی که اوراد روی کاغذ نوشته و به لباس بازیکنان وصل می کند تا یک مربی دیگر که حتی ترکیب تیمش را بر اساس حروف ابجد بازیکنان می چیند؛ این مربی هنگام عقد قرارداد نام مادر بازیکنان را هم می گیرد تا رمالی که با او همکاری می کند برای بازیکنان ورد مخصوص به خودشان را بنویسد!

همین چند هفته پیش بود که شایعه شد حتی یک نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با جادوگر معروف کرجی قرارداد بسته تا با همکاری او در انتخابات رای بیاورد. پای این جادوگر کرجی را یک مربی سابقا پرکار که در حال حاضر خانه نشین است به فوتبال باز کرد. این سرمربی سابق درباره جادوگر کرجی می گوید:

او جادوگر نیست. کلماتی برای من می نویسد که انرژی می دهند!

حالا جادوگر کرجی رقبای زیادی در شهرهای مختلف دارد و شایعاتی هم درخصوص برخی تیم ها به گوش می رسد.

در بازی های این هفته لیگ وقتی نساجی در قائم شهر به نفت آبادان باخت، نظری بازیکن نساجی مدعی شد تیم آن ها را جادو کرده اند. او مقابل دوربین فوتبال برتر، صراحتا این موضوع را اعلام کرد:

اینکه پنالتی ما گل نمی شود و توپ های ما داخل دروازه نمی رود، نشان می دهد ما را جادو کرده اند. این کارها را نکنید، جادو به خودتان برمی گردد!

البته سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری بعد از بازی و در واکنش به خبرنگار قائم شهری که مدعی بود تدارکات نفت آبادان ۴ گوشه زمین و داخل دروازه آب ریخته گفت چنین موضوعی صحت ندارد. سرمربی نفت آبادان از خبرنگار خواهش کرد اگر چنین چیزی بوده فیلمش را منتشر کنند. پورموسوی با قاطعیت این موضوع را رد کرد.
از قائم شهر به ورزشگاهی دیگر | سنجاق قفلی دور نیمکت!

باید منتظر ماند و دید آیا فیلمی از این ادعاها منتشر می شود یا خیر. نمی شود به سادگی تیم و مربی ای که نتایج خوب گرفته اند را متهم به این مسائل کرد. البته در فوتبال ما مد شده با چند نتیجه خوب تیم و مربی را متهم به کسب نتیجه خارج از مستطیل سبز می کنند. به همین خاطر باید منتظر مستندات ماند و نمی توان صحت و سقم این ادعاها را تایید کرد.

از قائم شهر فاصله بگیریم. همین هفته لیگ و در شهری دیگر مشاهداتی وجود دارد که نمی شود کتمان کرد. در یکی از بازی هایی که در یکی از شهرستان ها پیش از دربی برگزار شد، مربی و سرمربی تیم میهمان مقابل نیمکت خود چند سنجاق قفلی دیده اند. آن ها می گویند سنجاق ها داخل هم قفل شده بودند! مربی این تیم لیگ برتری در این خصوص به طرفداری گفت:

دفعه اول که سنجاق ها را دیدیم به آن توجه نکردیم. چند قدم جلوتر رفتیم و دو سنجاق دیگر دیدیم که داخل هم قفل شده بودند. سرمربی از من پرسید این ها دیگر چیست؟ گفتم احتمالا باور خرافی که بخت کسی را با سنجاق می بندد تا بختش باز نشود. به من گفت سنجاق ها را باز کن و دور بیانداز. چند دقیقه بعد دو سنجاق دیگر را دیدم که باز هم داخل هم قفل شده بودند. از تدارکات خواستم اطراف نیمکت را چک کند. دور تا دور نیمکت ما این کار انجام شده بود و باز هم سنجاق پیدا کردیم!

با شنیدن صحبت های این مربی لیگ برتری یاد روزی افتادیم که خداداد عزیزی در تلویزیون گفت یک شخصی به رختکن ابومسلم آمد، در نایلن فوت می کرد و می گفت:

تمام شد، بستمش!

با این اوصاف و اتفاقات، خجالت می کشیم بگوییم اینجا دوره بیستم لیگ برتر حرفه ای ایران است!

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.