آقای دبیر! با این دست فرمان جلو برو
25 دی 1399 - 12:53
شناسه : 12411
4
هر چند به چند کار و اظهار نظر رییس فدراسیون کشنی خرده و ایراد گرفته ایم ، اما نمی توان از کنار سفرهای استانی علیرضا دبیر به سادگی گذشت .
نویسنده : حجت اله اکبرآبادی منبع : فرهنگ ایرانیان
پ
پ

اقدامی کاملا مثبت و سازنده که بطور طبیعی باعث می شود رییس فدراسیون از منظری دیگر مسایل و مشکلات ریز و درشت کشتی استان ها را مورد توجه قرار داده و با همدلی اصحاب کشتی و مسوولان استانی ، برای برون رفت از وضعیت موجود آستین همت بالا بزنند .
در حقیقت علیرضا دبیر در این شرایط کرونایی به عوض آنکه در فدراسیون بنشیند و از راه دور نسخه بنویسد ، دست به اقدامی مثبت و موثر زده تا با سفر به استان های مختلف و بعضا شهرهای این استانها ، مشکلات کشتی را از پایه و اساس مورد توجه قرار دهد . هر چند بعضا عده ای این سفرها را چندان مثبت تلقی نکرده و تصریح دارند که دبیر باید منهای مراکز استانها را مورد توجه قرار دهد ، اما باید به این عده البته قلیل متذکر شد که اگر رییس فدراسیون بخواهد در هر سفر استانی اش به تمام شهرها و شهرستان ها سفر کند ، در چنین شرایطی باید حداقل هر سفری را برای خود سه روز لحاظ کند که عملا چنین انتظاری طبیعی و منطقی نیست و یقینا اگر توجه و حمایت مسوولان استانی به سوی کشتی و رفع مسایل و مشکلات آن بویژه تخصیص بودجه جلب شود ،خیلی از مشکلات باید با توجه ویژه روسای هیات های استانی حل و فصل شود و نمی توان انتظار داشت که علیرضا دبیر در ریزترین مسایل کشتی هر استان نیز ورود کرده و در جهت حل آنها اقدام نماید .
بدیهی است باید این اقدام او را به فال نیک گرفت . دبیر تا اینجای کار به استان های سیستان و بلوچستان، همدان ،مازندران ،خراسان رضوی و کردستان سفر کرده و بی شک رهاورد این سفرها می تواند حرکت و انرژی تازه ای به کشتی استان ها تزریق کند .
علیرضا دبیر در سفر اخیر خود به کردستان اعلام کرده که طرح جامع و راهبردی کشتی هفته آینده رونمایی خواهد شد . از این بابت خوشحالیم و بی شک کشتی ایران با این همه سرمایه و پتانسیلی که دارد زمانی موفق خواهد شد که با برنامه و هدفمند حرکت کند . گرچه به شخصه این طرح را ندیده ایم اما برای رونمایی آن لحظه شماری می کنیم تا با نقد آن از زوایای مختلف در جریان برنامه های راهبردی کشتی فدراسیون دبیر قرار بگیریم .
به هر روی به علیرضا دبیر بابت سفرهای استانی اش خسته نباشید می گوییم و در عین حال پیشنهاد می کنیم که گروهی را مامور پیگیری مصوبات این سفرها کند تا مراد لازم از اهداف این سفرها حاصل شود .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.