درگیری فیزیکی هادی ساعی با دبیر سازمان لیگ تکواندو/ چرا دیر خیر مقدم گفتید ؟
25 دی 1399 - 17:23
شناسه : 12450
5
رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در گروه ب با حواشی مختلفی از جمله درگیری هادی ساعی با دبیر سازمان لیگ همراه بود.
پ
پ

به گزارش فرهنگ ایرانیان به نقل از ایسنا، رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در گروه ب از صبح امروز در خانه تکواندو آغاز شد. در جریان دیدار دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد و پارسیان البرز و در حالی که تا پایان مبارزه هفتم، تیم دانشگاه آزاد با نتیجه ۴ بر ۳ از حریف پیش بود، کادر فنی این تیم اعلام کرد از آرمین هادی پور به دلیل احساس درد این ملی پوش المپیکی استفاده نمی کند و صفرخانلو جایگزین او خواهد شد.

مسئولان تیم پارسیان البرز نسبت به این تصمیم معترض شدند و اعلام کردند که نتیجه مبارزه باید در غیاب هادی پور به سود پارسیان البرز شود. در نهایت امیررضا صفرخانلو جایگزین هادی‌پور شد و مقابل محمد سیفی با نتیجه ۲۶ بر ۸ به برتری رسید تا دانشگاه آزاد به پیروزی ۵ بر ۳ برسد اما کمیته قضایی فدراسیون تکواندو حکم به ابطال این مبارزه داد و نتیجه به سود پارسیان البرز شد تا دو تیم به نتیجه ۴ بر ۴ برسند.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی در سالن حضور نداشت و یکی دیگر از اعضای کادر فنی نظاره گر رقابت ها بود.

هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی تکواندو برای مشاهده رقابت های بعد از ظهر در سالن حاضر شد اما پس از دقایقی با مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ مشاجره کرد و کارشان به درگیری فیزیکی کشیده شد که در نهایت با وساطت اطرافیان غائله پایان یافت.گفته می شود که ساعی از این مساله ناراحت شده که چرا دیر ورودش به سالن را خیر مقدم عرض کرده اند !

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.