اولتیماتوم‌ها تمامی ندارد/تکرار سرنوشت علیرضا منصوریان برای رحمان رضایی
26 دی 1399 - 14:00
شناسه : 12523
5
موضع باشگاه ذوب آهن در قبال رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه یادآور اتفاقاتی است که فصل گذشته برای علیرضا منصوریان در این تیم افتاد.
پ
پ

به گزارش فرهنگ ایرانیان به نقل از مهر، باشگاه ذوب آهن دو روز پیش و در آستانه دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سایپا خبر و مصاحبه عجیبی را روی خروجی رسانه خود قرار داد.

رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: طبق مصوبه هیأت مدیره باشگاه، چنانچه رحمان رضایی در ۵ بازی آینده ۱۵ امتیاز کسب کند، علاوه بر پاداش ویژه، در سمت خود تا پایان فصل تثبیت خواهد شد و چنانچه در این پنج بازی ۱۱ امتیاز کسب کند، بحث تغییر سرمربی فعلاً از دستور کار هیات مدیره خارج می‌شود. اگر رحمان رضایی در پنج بازی آینده نتواند حداقل ۱۱ امتیاز به‌دست بیاورد، با او قطع همکاری خواهیم کرد.

این اظهارات، واکنش تند رحمان رضایی را در پی داشت. رضایی با بیان اینکه کربکندی می‌خواهد «پدرخوانده» تیم باشد، به شدت به وی حمله کرد و گفت: «من در صحبتهای آقای کربکندی اثری از خیرخواهی نمی‌بینم و ظاهراً ایشان به دوران کودکی خودش برگشته که حرفهای دیگران را بزند. البته من همیشه سعی کردم به ایشان احترام بگذارم اما این میزان دخالت و چوب لای چرخ گذاشتن را در عمرم ندیده بودم.»‌

این در حالی است که این سبک از اولتیماتوم دادن به رحمان رضایی تکرار سناریویی است که سال گذشته برای علیرضا منصوریان سرمربی وقت ذوبی ها رقم خورد.

هشت هفته نبردن ذوب آهن با منصوریان باعث شده بود خبرهای زیادی درباره احتمال برکناری منصوریان و اولتیماتوم به این مربی مطرح شود. منصوریان در هفته نهم مقابل شاهین پیروز شد اما شرط و شروط باشگاه تمامی نداشت و در نهایت باعث شد این مربی از جمع سبزپوشان جدا شود.

منصوریان بعد از جدایی از ذوب آهن گفته بود: «تعهد کرده بودم در ۵ بازی ۱۰ امتیاز به دست بیاورم که نتوانستم. از مجموعه ذوب آهن تشکر می‌کنم که این فرصت را به من دادند.»

ذوب آهن بعد از کنار رفتن منصوریان، روزهای عجیب و غریبی را تجربه کرد و حتی تا پای سقوط به لیگ یک هم پیش رفت. بعد از منصوریان، مربیان بومی به عنوان سرمربی موقت انتخاب شدند. سپس مسئولان باشگاه سراغ «میودراگ رادولوویچ» مونته نگرویی رفتند. بعد از تعطیلی لیگ به خاطر کرونا، رادولوویچ به ایران بازنگشت و ذوبی ها را مجبور کرد مجدداً سراغ یک مربی خارجی دیگر یعنی «لوکا بوناچیچ» بروند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.