آفای نصیرزاده؛ با دخمه های بمب افکن چه می کنید!
26 دی 1399 - 21:42
شناسه : 12556
5
فدراسیون پرورش اندام صاحب خودش را شناخت و یک مدیر جوان و تحصیلکرده در راس این فدراسیون قرار گرفت.
نویسنده : سیدرضا فیض آبادی
پ
پ

عبدالمهدی نصیرزاده مدیری انرژیک و پرتوان است که با علیرضا دبیر در انتخابات فدراسیون کشتی دست و پنجه نرم کرد و دبیر در همان مجمع انتخابات از نصیرزاده دعوت به همکاری کرد. مدیریت سازمان لیگ های کشتی پستی بود که نصیرزاده برعهده گرفت و ظاهرا موفق بود. وی همزمان مدیرکلی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور را هم عهده دار است .
گویا قرار است بطور همزمان نصیرزاده هر سه مسولیت را ادامه دهد ولی هنوز که ابتدای کار است باید خدمتشان عرض کنیم که یک دست و چند هندوانه امکان پذیر نیست چون همین روزهای نخست به نظر می رسد حساب هر سه بخش از دستش در رفته و نمونه اش قاطی کردن مسئولیت هاست.
نصیرزاده اعلام کرده می خواهد مربیان تحصیلکرده برای باشگاه‌های بدنسازی تربیت کند تا آسیب ناشی از بمب های نیروزا را به حداقل برساند.
بیش از ۲۴ هزار دخمه زیر زمینی و زیر هوایی تحت عنوان باشگاه بدنسازی در ایران فعالیت می کنند. در تمامی این به اصطلاح باشگاه‌ها یک ویترین از مکمل ها و داروهایی که به قول جوان‌ها مثل بمب می ترکانند دارند و هر روز خبرهای ناخوشایندی از عوارض استفاده جوانهای عشق بر و بازو در گوشه و کنار شنیده می شود؛ وجود دارد.
در حقیقت بخش زیادی از این دخمه های بدنسازی برای ارائه داروها و مکمل های مجاز و غیر مجاز راه اندازی شده اند. در تبلیغات و سردر اغلب آنها تصاویری از بدنسازان و پرورش اندام کاران معروف نصب شده و می بینیم که با این تبلیغات جوان‌ها را به سمت خود می کشانند. نظارت و بازرسی هم که در حد صفر است و اگر هم بازرسی بخواهد برخورد کند با تطمیع و تهدید و…. اورا پشیمان می کنند ولی همچنان بازار پر رونق داروهای اغلب غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته با برچسب جدید و تبلیغات وسیع سکه است و عبدالمهدی نصیرزاده می خواهد با آموزش مربیان تحصیلکرده این معضل را حل کند!
البته در این بین هستند بزرگانی که دارای وجدان های آگاه و بیدارند و در نهایت سلامت و جوانمردی جوانان را از راه درست به سمت باشگاه‌های سالم هدایت می کنند که چون تعدادشان کم هست و در اقلیت قرار دارند نمی توانند پاسخگوی این همه علاقمند باشند.
به نظر ما راه درست در کنار آموزش؛ بها دادن به مدیریت باشگاه‌هایی است که مکمل ها را براساس نیاز بدن هر فرد به او تجویز می کنند و خودشان نیز بر ٱن نظارت دارند. باید امتیازاتی به اینگونه باشگاه‌ها از سوی فدراسیون و ادارات کل ورزش و هیات های بدنسازی داده شود تا هر روز بر تعداد اینها افزوده شود و از طرفی نصیرزاده اگر شبانه روز فقط به همین مشکلات و معضلات رسیدگی کند باز وقت کم می آورد چه رسد به اینکه همزمان مدیرکل تربیت بدنی پیام نور و رئیس سازمان لیگ کشتی هم باشد.
لطفا تمرکز خود را روی یک مسولیت بگذارید تا همین ابتدا صحبت از خستگی و دلزدگی از این همه کار عقب افتاده نکنید و گرنه فدراسیون تحت مدیریت شما هم چندی بعد دچار روز مرگی خواهد شد جناب عبدالمهدی نصیرزاده.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.