کاوه : از بازگشت قاسمی و رحیمی استقبال می کنیم
27 دی 1399 - 13:39
شناسه : 12616
6
مدیر تیم‌های ملی آزاد تاکید کرد که کشتی از تصمیم بازگشت کمیل قاسمی و حسن رحیمی دو قهرمان سابق جهان و المپیک استقبال خواهد کرد.
پ
پ

به گزارش فرهنگ ایرانیان ، محسن کاوه در گفت وگو با تسنیم، در مورد اینکه گفته شده دوقهرمان سابق سبک و سنگین وزن ایران قصد بازگشت به عرصه رقابت برای حضور در المپیک را دارند، اظهار داشت: ما از این تصمیم استقبال می‌کنیم و مشکلی برای بازگشت آنها وجود ندارد. سال گذشته کمیل قاسمی بعد از اینکه به یدالله محبی و پرویز هادی در انتخابی تیم ملی باخت، تصمیم به کناره‌گیری از کشتی گرفت. الان هم ما خوشحال می‌شویم چه او و چه حسن رحیمی بخواهند دوباره کشتی بگیرند. اصلا هر کدام از این بچه‌ها بخواهند دوباره کشتی بگیرند از آن استقبال می‌کنیم چون رقابت را دوست داریم.

وی ادامه داد: البته زمان خیلی مهم است، قهرمانان ما هم حتما خودشان تمام جوانب امر را در نظر می‌گیرند. ضمن اینکه خیلی خوب است آنها به باشگاه‌ها بیایند و تمرین کنند.

مدیر تیم‌های ملی آزاد درمورد اینکه آیا تورنمنت‌های مدنظر برای محک کشتی‌گیران پیش از گزینشی المپیک مشخص شده است یا نه، تصریح کرد: ما هم تورنمنت پلیکونه ایتالیا را داریم و هم دعوتنامه‌ای از اوکراین، طی چند روز آینده حتما در این خصوص جلسه خواهیم گذاشت تا مشخص شود در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد یا نه و شرایط حضورمان به چه شکل خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.