شانه خالی کردن وزیر ورزش از زیر بار مسوولیت !
29 دی 1399 - 10:59
شناسه : 12744
6
در حالی که همگان انتظار داشتند به دنبال لو رفتن صحبت های سخیف و خارج از مرز و نزاکت مهدی رسول پناه و آبروریزی صورت گرفته ، وزیر ورزش بلافاصله رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولبس را برکنار کند ، اما با گذشت چند روز از این جریان هنوز رسول پناه در جایگاه خود حضور دارد و کسی نیز متعرض او نشده است .
نویسنده : حجت اله اکبرآبادی منبع : فرهنگ ایرانیان
پ
پ

بدیهی است وقتی گفته شده رسول پناه دندانپزشک شخصی وزیر ورزش به حساب می آید و از طریق این آشنایی نیز پای این فرد به مدیریت باشگاه بزرگی چون پرسپولیس باز شده ؛ انتظار غیر منطقی خواهد بود اگر مسعود سلطانی فر صرف یک مکالمه ضبط شده ، رسول پناه را برکنار کرده و برایش پرونده ای قضایی تشکیل دهد .
حتم داشته باشید اگر این صحبت های ساختار شکنانه از زبان کس دیگری غیر از رسول پناه جاری می شد ، وزیر ورزش سینه سپر می کرد و بلافاصله با عزل طرف ، خواهان رسیدگی قضایی به پرونده او نیز می شد .
اما سلطانی فر که حتی در بین کارکنان وزارت ورزش نیز مقبولیت چندانی ندارد برای آنکه در این ماههای آخر دولت دوازدهم مناسبات خاصه خود را بر هم نزند سیاست مماشات و گذشت زمان را در رابطه با مهدی رسول پناه مورد توجه قرار داده تا مبادا به رابطه دوستی شان لطمه ای وارد شود .
جالب آنکه معاون فرهنگی وزارت ورزش نیز که انتظار می رفت زودتر از بقیه به موضوع ورود کرده و سخنان سوال برانگیز و ناهنجار رییس هیات مدیره پرسپولیس را محکوم کند مهر سکوت بر لب زده تا بار دیگر ثابت شود که وقتی پای مناسبات در ورزش در میان باشد ، ارزش ها کم رنگ می شود .
بدیهی است این وسط و در سیاست مدارای وزارت ورزش ، این انتظار از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و بویژه کمبسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش رفته و می رود که با محکوم کردن مسامحه صورت گرفته ، وزیر ورزش را مورد سوال قرار داده و حتی در صورت قانع نشدن از توضیحات وی ، طرح استیضاح اش را کلید بزنند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.