شکست تلخ استقلال / سایپا پیروز سربلند
04 بهمن 1399 - 18:44
شناسه : 13253
3
سایپا با پیروزی یک بر صفر بر استقلال صدرنشین ، موقعیت آبی ها در صدر جدول را به مخاطره انداخت .
پ
پ

استقلال با این شکست ۲۲ امتیازی در صدر باقی ماند تا با یک بازی بیشتر منتظر دیدار تیم های صنعت نفت ۲۱ امتیازی و سپاهان ۱۹ امتیازی بنشیند . سایپا نیز با کسب این ۳ امتیاز شیرین ۱۶ امتیازی شد تا در رده هفتم جدول موقعیت خود را در میانه جدول رده بندی بهبود بخشد .
دیدار تیم های استقلال و سایپا در نیمه اول گلی در بر نداشت تا با وجود ارایه یک بازی درگیرانه و جذاب از سوی دو تیم بویژه در میانه زمین ، توپی از خط دروازه ها عبود نکند .
البته استقلال در این نیمه می توانست در دقایق ۱۸ و ۳۶ صاحب گل شود که در فرصت اولی اکبر منادی سنگربان سایپا با واکنش خوب خود و کمک دیرک افقی دروازه ضربه فنی و زیبای مهدی قایدی را دفع کرد . در دقیقه ۳۶ نیز ناهماهنگی ایجاد شده بین خط دفاع و دروازه بان سایپا و تعلل آنها در دفع توپ می رفت که به قیمت یک گل برای استقلال تمام شود که شیخ دیابانه با وجود دنبال کردن صحنه و فرصتی خوب برای گلزنی ، توپ را به کنار دروازه کوبید .
حادثه قابل بحث این نیمه کارت زردی بود که به محمد دانشگر و در هنگامه سوت پایان بازی از سوی داور تعلق گرفت . درگیری مدافع استقلال با بازیکنان سایپا بلافاصله با کارت زرد داور همراه شد و در حالی که دانشگر واکنشی تند به کارت زرد خود داشت همرنگ داور بازی او را با جدیت فرا خواند و در حالی که وسط زمین کادر فنی و بازیکنان استقلال دور داور را احاطه کرده بودند او به یک تذکر اکتفا کرد تا دانشگر کارت زرد دوم و احراج را جلوی چشم خود نبیند .
در شروع نیمه دوم تیم جوان و دونده سایپا که الحق و انصاف در نیمه اول نیز بازی قابل قبولی ارایه داده بود ، گلی زیبا را بر روی یک حرکت تیمی درون دروازه استقلال و رشید مظاهری کاشت تا هدف خود را محقق کند . در دقیقه ۴۹ بازی و بر روی یک نفوذ از سوی رضا علیاری از سمت راست خط دفاعی استقلال ، دریبل وریا غفوری و پاس رو به بیرون این بازیکن ، حسین مالکی پشت هجده صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق و فنی به زیبایی توپ را به قعر دروازه استقلال هدایت کرد .بعد از این گل و در حالی که استقلال سراسر حمله شد ، سایپا با چنگ و دندان از تک گل خود حراست کرد تا ابراهیم صادقی سرمربی جوان و موفق سایپا مزد زحمات خود و کادر فنی اش را با دستیاری پیروز قربانی بگیرد .
ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر (کارت زرد)، محمد نادری (کارت زرد)، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور (کارت زرد)، مسعود ریگی (آرش رضاوند ۶۵)، داریوش شجاعیان (محمدحسین فلاح ۸۳)، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (فرشید اسماعیلی ۶۵).

ترکیب سایپا: محمدحسین اکبرمنادی (کارت زرد)، فریبرز گرامی، رضا علیاری، حسین ماهینی (کارت زرد)، سید ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، مهرداد عبدی (کارت زرد)، حسین کامیاب (مهیار جباری ۶۸)، حسین مالکی (محمدرضا سلیمانی ۸۱)، مجید علیاری و رضا جعفری (کارت زرد).
گفتنی اینکه در دیگر بازی امروز تیم تراکتور که دیدار قبلی خود را ۳-۱ به استقلال باخته بود ،تیم گل گهر را با نتیجه ۲-۱ شکست داد تا آن شکست خانگی را با این پیروزی خارج از خانه جبران کند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.