لاغری مسیری پیچیده ندارد!
06 بهمن 1399 - 9:49
شناسه : 13393
7
صد‌ها استراتژی مختلف برای کاهش وزن وجود دارد. با این وجود با ایجاد برخی تغییرات ساده می‌توانید به روندکاهش وزن خود کمک کنید. این تکنیک‌ها چندان پیچیده نیستند و به راحتی نیز اجرا می‌شوند.
منبع : انتخاب
پ
پ

برای لاغر شدن در کنار انجام ورزش منظم و رعایت رژیم غذایی سالم بهتر است روی اصولی ساده متمرکز شوید برای مثال بهتر است نوشیدن نوشیدنی‌های شیرین شده با شکر را متوقف کنید. بر اساس آمار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، بزرگسالان آمریکایی در هر روز ۱۴۵ کالری از نوشیدنی‌های شیرین شده با شکر ناسالم مصرف می‌کنند. این فقط یک میانگین است.

نوشیدنییک راهکار مثبت دیگر این است که در ناهار و شام حداقل نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات پر کنید. چرا این عادت ساده خوب کار می‌کند؟ زیرا گرسنگی شما را برطرف می‌کند بدون اینکه کالری زیادی از طریق غذا‌های پرانرژی مانند ماکارونی، نان، برنج، گوشت و غذا‌های فرآوری شده به بدن شما تحمیل کند. سبزیجات غنی از مواد مغذی و دارای محتوای آب و فیبر زیادی هستند. بسیاری از مطالعات نشان داده است که رژیم‌های پر فیبر در مقابل رژیم‌های کم فیبر و سبزیجات باعث کاهش وزن و تنظیم بیشتر وزن می‌شوند.

سبزیجاتصبحانه به طور معمول بالاترین وعده غذایی با کربوهیدرات روزانه است؛ بنابراین، مافین یا غلات پر کربوهیدرات را با یک تخم تخم مرغ آب پز یا غلات مقوی عوض کنید؛ به یاد داشته باشید صبحانه مقوی می‌تواند از پرخوری در طول روز پیشگیری کند.

تخم مرغ

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.