خبر خوش از اصلاح حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
06 بهمن 1399 - 21:58
شناسه : 13457
3
محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از تلاش دولت برای اصلاح روند متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال آینده خبر داد.
پ
پ

به گزارش فرهنگ ایرانیان ،محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری، صد در صد انجام شده گفت: مطلع شدم که در مورد بازنشستگان تامین اجتماعی، فقط ٣٠ درصد این موضوع انجام شده است. بنابراین هم با ارسال لایحه‌ای دو فوریتی به مجلس زمینه تقنینی آن را فراهم کردیم و هم منابع مالی قابل ملاحظه‌ای برای آن در بودجه ١۴٠٠ درنظر گرفتیم.
وی افزود: از ابتدای امسال، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری در دستورکار قرار گرفت. ۵۰ هزار میلیارد تومان به تفکیک ۳۲ هزار میلیارد تومان برای تامین اجتماعی و ۱۸ هزار میلیارد تومان برای صندوق لشکری و کشوری از سوی سازمان برنامه و بودجه طبق مصوبه دولت تخصیص داده شد.
به گفته وی با عنایت به اینکه این ارقام در تامین اجتماعی شامل ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر می‌شد و در مورد بازنشستگان لشکری و کشوری دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌داد؛ تقسیم این ارقام میان دو جمعیت متفاوت، باعث دریافتی‌های متفاوت هم شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.