آقای علی‌نژاد! چرا به موقعیت سرمایه ملی فوتبال لطمه می زنید ؟
07 بهمن 1399 - 14:48
شناسه : 13492
6
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص حضور فوتبالیست ها در جمع اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال گفت: هیات مدیره با کمیته فنی فرق دارد و حتما نباید فوتبالیست ها در آن حضور داشته باشند.
نویسنده : حجت اله اکبرآبادی منبع : فرهنگ ایرانیان
پ
پ

مهدی علی نژاد در جمع خبرنگاران همچنین افزوده؛ هیات مدیره فدراسیون فوتبال با کمیته فنی فرق می کند و الزامی وجود ندارد که حتما فوتبالیست ها عضو آن شوند. در دنیا نیز در این زمینه مشکلی وجود ندارد، کار فنی بر عهده کمیته فنی است و معمولا از کسانی استفاده می شود که در حوزه مدیریتی باشگاه بتوانند کمک کنند.
معاون قهرمانی وزارت ورزش طوری سخن گفته است که انگار همه چیز در ورزش ایران سر جای خودش قرار داشته و به قولی مدیریت ورزش و فوتبال ما بیست ییست است . خدمت ایشان باید عرض کنیم که آقای دکتر چنین نیست و اگر امروز علی کریمی وارد صحنه انتخابات فدراسیون فوتبال شده ، نه به جهت تصاحب میز و صندلی در فدراسیون فوتبال است که بخواهد مثل بعضی دوستان پز آن را دهد . بی شک او و امثال او به تمام افتخارات ممکن در فوتبال رسیده اند و اگر امروز این خطر بزرگ را کرده اند که وارد صحنه رقابت شوند و خود را در معرض انتخاب قرار دهند به جهت وضع خراب و نامساعدی است که فوتبال ما دارد . بی شک حرف زدن و زیبا حرف زدن خوب است , اما مانده ایم چرا این صحبت ها فقط در بعضی مواقع محلی برای بروز و ظهور دارند .
بله آقای دکتر علی نژاد ، اگر فوتبال ما خوب اداره و مدیریت می شد جای امثال علی کریمی ها باید در کمیته فنی باشد و هر تصمیم فنی با چراغ سبز آنها انجام شود . اما خودتان هم خوب می دانید که این حرف شعاری بیش نیست و اصلا کمیته فنی محلی از اعراب ندارد که اگر داشت امروز قرارداد سئوال برانگیز مارک ویلموتس مثل بختک بر سر ورزش و فوتبال ایران آوار نمی شد که به اندزاه دهها برابر بودجه سالیانه فوتبال بخواهیم به وی غرامت بدهیم .
اصلا از فدراسیون فوتبال بگذریم . از چه نوع مدیریتی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سخن به میان می آورید که دیگر همه به وضعیت ضعف های مدیریتی در این دو باشگاه واقف و آگاهند . شاید اگر این حرف را کس دیگری غیر از علی نژاد می زد زیاد به وی خرده نمی گرفتیم ، اما این حرف از زبان کسی که سالها در ورزش ایران حضور داشته پذیرفتنی نیست .
آقای دکتر علی نژاد ! علی کریمی نیز مثل هر فرد دیگری که امروز این حق را داشته که خود را نامزد ریاست فدراسیون فوتبال کند , از چنین حقی برخوردار بوده و بنده و شما حق نداریم با این کنایه که جای فوتبالیست ها در کمینه فنی است نه هیات رییسه فدراسیون فوتبال ، مستقیم و غیر مستقیم به موقعیت این سرمایه ملی فوتبال لطمه بزنیم . رک و شفاف بگویید نظر ما روی علی کریمی نیست و روی افرادی نظر داریم که منافع وزارت ورزش را صد در صد در فدراسیون فوتبال ایران تامین کنند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.