ماجرای توقیف قاتل وحشی چیست؟
11 بهمن 1399 - 9:56
شناسه : 13850
6
فیلم قاتل وحشی کم ماجرا نبوده است. سال پیش به دلیل اختلافات مالکیت به جشنواره فیلم فجر نرسید و امسال سانسور مانع حضورش شد.
منبع : ایرنا زندگی
پ
پ

حمید نعمت الله کارگردانی است که فیلم‌های ماندگاری دارد و ساخته‌های او بی سرو صدا هم نبوده است. از فیلم «بوتیک» که اولین ساخته او با بازی گلشیفته فراهانی بود تا حالا که فیلش آخرش «قاتل وحشی» با بازی لیلا حاتمی توقیف شده است.

نعمت‌الله فعالیت سینمایی‌اش را با دستیاری مسعود کیمیایی آغاز و با ساخت بوتیک اولین فیلم سینمایی‌اش را در مقام کارگردان تجربه کرد. او در کارنامه هنری خود جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم فجر برای فیلم آرایش غلیظ را دارد.

 

توقیف قاتل وحشی در ابهام

فیلم قاتل وحشی کم ماجرا نبوده است. سال گذشته به دلیل اختلافات مالکیتی از جشنواره فیلم فجر بیرون ماند و امسال نیز زیر تیغ سانسور قرار گرفت و به سی و نهمین جشنواره نرسید. اتفاقی که برای مالکیت این فیلم پیش آمد باعث شد که به جشنواره سال پیش نرسد. اختلاف مالکیت برای تهییه‌کنندگی مشترک بود که با حذف نام عباس نادران از تهیه کنندگی مشترک و سپرده شدن تهیه کنندگی فیلم به خود نعمت الله اختلاف به پایان رسید اما این تازه شروع ماجرا بود.

پس از اتمام مهلت قانونی برای تحویل نسخه نهایی فیلم به دبیرخانه جشنواره و پس از آن بررسی‌های اولیه، درنهایت از ۱۱۰ فیلمی که فرم حضور پر کرده بودند، ۶۲ فیلم مجوز داوری در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را گرفتند. قاتل وحشی اما مجوز نگرفت چرا که نقش اول این فیلم که لیلا حاتمی است بارموهای تراشیده بازی کرده است که برخی می‌گویند مسئله اصلی مو نیست بلکه گوش‌های بازیگر است.

فیلم درباره چه موضوعی است؟

خبرهای کمی در مورد داستان فیلم منتشر شده است. در توضیحی که از سمت عوامل فیلم داده شده، گفته شده است: «زیبا در حال آماده شدن برای عروسی دختر خود است که به طور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف می‌شود. او سعی می‌کند از این بند خود را رها کند. وقت زیادی ندارد، چون دخترش نیز بی‌خبر از همه‌چیز عازم همان‌جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. زیبا، برای نجات خود و دخترش می‌جنگد.»

حمید نعمت‌الله کارگردان این فیلم درباره مضمون اصلی فیلم گفته است که داستان درباره مقابله خیر و شر است و گفته که در واقع این یک فیلم حماسی است. لیلا حاتمی، امین حیایی، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست، عزت‌الله رمضانی‌فر، علی علایی، سام نوری و یاسمین معینی بازیگران این فیلم هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.