انتصاب رییس کمیته فوتبال مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور
05 اسفند 1399 - 11:18
شناسه : 15986
7
طی حکمی از سوی دکتر سید مجید حلاج زاده رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور ، محمد علی فلاحدار به ریاست کمیته فوتبال این مرکز منصوب شد.
پ
پ

به گزارش فرهنگ ایرانیان ، فلاح دار از مربیان سازنده و تحصیل کرده فوتبال کشور محسوب می شود که سابقه سرمربیگری شموشک نوشهر و صبای قم را در کارنامه دارد.

شناسایی استعدادهای ایرانی خارج از کشور ، ورزشکاران ، مربیان وعوامل مرتبط با رشته های مختلف ورزشی اعم از آقایان وبانوان ،همچنین برگزاری مسابقات چند جانبه در خارج از کشور از جمله برنامه های این مرکز را تشکیل می دهد .
کشتی ، فوتبال ، فوتسال ، فوتبال ساحلی مردان و زنان و تکواندو رشته هایی ست که تاکنون در برنامه های مرکز مشاوره ایرانیان خارج از کشور گنجانده شده و برنامه ریزی جهت حضور در تمام رشته های ورزشی صورت گرفته است.بر همین اساس مسابقات فوتسال سال گذشته در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان به انجام رسید
مرکز خدمات مشاوره ای ایرانیان خارج از کشور از زیر مجموعه های نهاد ریاست جمهوری به شمار می رود. ایرانیان خارج از کشور جمعیتی بالغ بر هشت و نیم میلیون نفر را شامل می شوند که در میان آنها نخبه های علمی ، فرهنگی و ورزشی بسیاری حضور دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.