رستمیان: گروکشی ها و انتقام جویی ها به جوجیتسو لطمه می زند
08 اسفند 1399 - 20:31
شناسه : 16223
4
برگزاری لیگ جودو نیروهای مسلح یک فرصت برای جودو کشور است رئیس انجمن جوجیتسو jjif ایران گفت: گروکشی های صنفی و انتقام جویی ها به رشته مدال آور جوجیتسو لطمه می زند.
منبع : فرهنگ ایرانیان
پ
پ

«محمدحسن رستمیان» در حاشیه نخستبن دوره لیگ جودو نیروهای مسلح و افتتاح آکادمی بین المللی جودو سیزم که با حضور مسئولان کشوری و لشگری برگزار شد، اظهار داشت: رشته جوجیتسو با توجه به حضور در اکثر رویدادهای مهم قاره ای از جمله: سالنی، ساحلی و به ویژه بازی های جهانی و آسیایی که ثمره آن کسب بیش از ۱۵۰ مدال بوده است، پتانسیل کسب بیش از ۱۳ مدال برای کشور عزیزمان در اسیا را دارد. از این رو، این ورزش مدال آور نیازمند توجه و حمایت بیشتر است.
وی افزود: با توجه به قابلیت بالای جوجیتسو برای افتخارآفرینی برای ورزش ایران و نظر به انتظارات خانواده بزرگ جوجیتسو کشور، امید داریم این گروه کشی های صنفی و بعضا انتقام جویی ها که باعث‌ لطمه به ورزش می شود را شاهد نباشیم.
قهرمان جوجیتسو پیشکسوتان جهان در مورد برگزاری نخستین دوره لیگ جودو نیروهای مسلح نیز خاطرنشان کرد: از امیر نجفی پور به خاطر زحمات بسیاری که برای جودو ‌نیروهای مسلح کشیده اند که امروز شاهد افتتاحیه آکادمی سیزم در ایران نیز بودیم، تشکر ویژه می کنم. این اقدام ارزشمند می تواند باعث تقویت جودو کشور شود و آن را باید به عنوان یک فرصت تلقی کرد.
رستمیان در پایان گفت: از امیر پیمبری بابت توجه به ورزش جوجیتسو و همکاری خالصانه با انجمن جوجیتسو تشکر می کنم.
همچنین از سرهنگ دکتر محمدحسن مجلسی مسئول جوجیتسو نیروهای مسلح و دکتر اسفندآبادی و سایر دوستان به دلیل همکاری ‌ و تعامل با انجمن جوجیتسو قدردانی می کنم و امیدوارم با همت جمعی، هم جودو و هم جوجیتسو ایران در راه خلق عناوین و افتخارات بزرگ برای ورزش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.