باند قدرت حاکم در فوتبال کار خودش را کرد !
10 اسفند 1399 - 13:06
شناسه : 16342
5
در شرایطی مجمع فدراسیون فوتبال امروز رای به رییس جدید فدراسیون فوتبال داد که باند قدرت حاکم در فدراسیون ( از بهاروند بگیرید تا طالقانی و ... ) کار خودشان را به نحو احسن انجام دادند تا یک مدیر جوان و البته بلند پرواز رییس فدراسیون شود .
نویسنده : حجت اله اکبرآبادی منبع : فرهنگ ایرانیان
پ
پ

رییس جدیدی که از قبل نیز با آنها بسته بود و جالب آنکه این باند قدرت همه کار کردند تا کیومرث هاشمی رای نیاورد . مثل اینکه زیر گوش اعضای مجمع مدام این نکته را زمزمه کردند که فوتبال رییسی برای ۴ سال آینده خود می خواهد نه رییسی که یکی از گزینه های وزارت ورزش در دولت آتی است!!
به هر صورت برای شهاب الدین عزیزی خادم آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم وی بتواند طبق قولی که به دفعات داده منابع مالی پایدار برای فوتبال و البته بدون استفاده از منابع دولتی ایجاد کند . فردی که البته گفته می شد حمایت وزارت ورزش را نیز پشت سر خویش داشت تا امروز مسوولان ورزش نیز خوشحال باشند که نامزد مورد نظرشان رییس فدراسیون شده است .
البته حیف است این نکته را نیز ناگفته بگذاریم که در نظر سنجی های صورت گرفته طی چند روز گذشته از کارشناسان و عموم مردم ، علی کریمی با فاصله ای بسیار نسبت به سه کاندیدای دیگر، بیشترین آراء کارشناسی و مردمی را به خود اختصاص داده بود . اما به هر حال این اعضای مجمع بودند که در نهایت رییس جدید فدراسیون را انتخاب کردند و به قول کریمی امید آنکه خیانتی در آراء صورت نگرفته باشد . انتخاباتی که البته با نظارت کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا برگزار شد و وزیر ورزش نیز برغم اینکه برای او برنامه سخنرانی ترتیب یافته بود ، در انتخابات غیبت کرد تا هر گونه شائبه ای را از خود دور کرده باشد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.