طالقانی ؛ چاه کنی که ته چاه ماند !
10 اسفند 1399 - 15:55
شناسه : 16365
4
از قدیم گفته اند چاه کن همیشه ته چاه است . ضرب المثلی عمیق و پر معنا که کاش عده ای که برای ناکامی دیگران نقشه می کشند برای یک بار هم که شده به معنای این ضرب المثل ماندگار توجه کنند .
نویسنده : حجت اله اکبرآبادی منبع : فرهنگ ایرانیان
پ
پ

مصداق این ضرب المثل امروز عبدالکاظم طالقانی رییس فعلی هیات فوتبال خوزستان و عضو هیات رییسه قبلی فدراسیون است که تلاش زیادی به خرج داد تا زمینه ناکامی کیومرث هاشمی را در عرصه انتخابات فدراسیون فوتبال فراهم کند . از معرفی او بعنوان گزینه وزارت ورزش تا این استدلال کور که فوتبال به رییسی نیاز دارد که بعد از چند ماه از فوتبال به وزارت ورزش کوچ نکند .
طالقانی که جزیی از باید قدرت و مافیای فوتبال به حساب می آید در راه موفقیت شهاب الدین عزیزی خادم همه گونه خوش خدمتی کرد تا رییس در سایه (مهدی تاج) را خوشحال کند و این وسط نیز زمینه انتخاب خود را بعنوان یکی از اعضای جدید هیات رییسه فدراسیون فوتبال تضمین کند . اما به مصداق اینکه چاه کن همیشه ته چاه ست ، طالقانی نیز ته چاه ماند و نتوانست رای اعضای مجمع فدراسیون را به خود اختصاص دهد تا بازنده بزرگ انتخابات امروز فوتبال باشد . به جای طالقانی ، احسان اصولی صفار رییس هیات فوتبال خراسان رضوی و طهمورث حیدری رییس هیات چهارمحال و بختیاری بعنوان اعضای جدید هیات رییسه انتخاب شدند تا رییس هیات خوزستان سزای عمل ایضایی خود را به سرعت دریافت کرده باشد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.