مجمع چکیده مردم نبود آقای عزیزی خادم !
10 اسفند 1399 - 18:33
شناسه : 16369
5
در حالی که عزیزی خادم رییس جدید فدراسیون فوتبال از اعضای مجمع فدراسیون در رای دان به او کمال تشکر را داشته و گفته است مجمع "چکیده مردم بود" ، باید خدمت ایشان عرض کنیم که اینطور نبوده و نیست .
نویسنده : حجت اله اکبرآبادی منبع : فرهنگ ایرانیان
پ
پ

کسی که وقتی چند رای از کیومرث هاشمی جلو افتاد، تکانی به خودش داد تا در دل قند آب کرده باشد حق هم دارد خوشحال باشد . آخر او توانسته است در سایه حمایت های باندهای قدرت پنهان و آشکار که سعی وافر در قلب حقایق داشتند ، به قدرت رسیده و طبیعتا چون به اتفاق، سر اعضای مجمع را شیره مالیده اند ، خیلی خیلی باید خوشحال باشند که امروز بر اسب مراد نشسته و برای ۴ سال پیش رو باز هم می توانند در فوتبال بتازند.
البته و به قول کیومرث هاشمی ، کاندیدایی که مغموم واقع شد تا به ناحق برچسب کاندیدای وزارت ورزش به وی چسبانده و بخت پیروزی اش را کاهش دهند ، عزیزی خادم کار دشواری پیش رو دارد و او باید از تمام ظرفیت های مدیریتی خود استفاده کند تا بلکه این فوتبال بحران زده را به سرمنزل مقصود هدایت کند .
یک بار دیگر تکرار می کنیم که مجمع فدراسیون فوتبال چکیده مردم نبود ، چرا که اگر بود اسم علی کریمی از صندوق رای بیرون می آمد نه کسی که چون برای یک دوره در هیات رییسه فدراسیون بوده حالا خود را علامه دهر فرض کند .
یقینا خود شهاب الدین عزیزی خادم نیک واقف است که اگر قرار بود مردم در انتخابات رای دهند ، شانس او و دو کاندیدای دیگر در مقابل علی کریمی یک به ده هم نبود . دلیل دیگر هم برای اینکه می گوییم مجمع چکیده مردم نبود به انتخابات چند روز قبل هیات فوتبال استان تهران بر می گردد که در انتخاباتی فرمالیته و چینش اعضاء از قبل ، انتخاباتی دقیقا مهندسی شده را به فرجام رساندند تا اسم کسی از صندوق رای بیرون بیاید که طی ۱۲ سال گذشته ، کمر به نابودی فوتبال تهران بسته است . این تنها حرف ما نیست بلکه حرف خبرگان فوتبالی است که به سادگی گول نمی خورند و پس از سالها خاک فوتبال را خوردن ، خوب را از بد بخوبی تشخیص می دهند .
امروز عزیزی خادم انتخاب شده و به نوبه خود به او تبریک می گوییم ، اما لطفا دیگر از انتخابات دمکراتیک سخن به میان نیاورید که به ماه نمی کشد مجمع خواهد فهمید چه کلاه گشادی سرش رفته است .
در اینجا باید درود بفرستیم به شرف مردانی چون سعید آذری که پای انتخاب خود ایستادند و زیر بار لابی های صورت گرفته نرفتند . و باز باید دورد فرستاد به شرف علی کریمی که با علم از اینکه شانس موفقیت ندارد قدم پیش گذاشت تا امروز عده ای نگویند مسیر که برای فوتبالی ها باز بود ، پس چرا پا پیش نگذاشتند . به قول دکتر محمد دادکان ، علی کریمی نه تنها شکست نخورده بلکه برنده انتخابات فدراسیون فوتبال است و به قول مدیرعامل فولاد ، کار تازه برای او و فوتبالی هایی چون علی دایی آغاز شده است که فرص و محکم پای کار باشند و از جایگاهشان جا خالی ندهند .
و حرف پایانی اینکه انتخابات امروز ، درس های زیادی برای فوتبالی ها دارد که اگر خوب به نتایج آن توجه کنند ، می توانند در مسیر توسعه ای این رشته نقشی اساسی ایفا کرده و از حاشیه به متن وارد شوند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.