صد رحمت به سنگ پای قزوین
10 اسفند 1399 - 21:07
شناسه : 16379
4
هم عجیبه و هم غریب، نکته‌ جالب توجه اینجاست 90 درصد مدیران باشگاه‌ها و روسای هیات‌های استان‌ها که همواره در مجمع انتخابات به گزینه خاص رای می دهند، همیشه از ناکارایی ها و بی تدبیرهای فدراسیون فوتبال می نالند؟؟؟!!!
نویسنده : رضا میرزاییان
پ
پ

این دسته از اساتید که تا بحال لگد به گربه هم نزده اند، بخاطر یک مشت دلار، اخلاق و مردانگی را ذبح می کنند و سپس از رئیس بی تدبیر خود می خواهند که بداد فوتبال برسد…؟؟!!!
انصافا ریاکاری در سیسیل هم اینگونه نیست و نامردهای بالفطره هم با دشمن خود اینچنین رفتار نمی کنند.
مثل روز روشن است که با این موج آفرینی ، فضای مسموم و به غایت ناجوانمردانه در مسلخ بی برنامگی گرفتار خواهیم شد و یقینا فردا رقبا بازهم از ما پیشی خواهند گرفت.
هیچ راهی به غیر از این نداریم که در این اوضاع و احوال ناسالم و اوج بی تدبیری تماشاگر سرافکندگی و حقارت فوتبالمان شویم و سر مان را به علامت تاسف تکان بدهیم.
در فوتبال ما، دنیا بکام آنهایی است که در عرصه مدیریت تا تصمیم کبری بیشتر مطالعه نکرده اند.
این آقایان، نه در مدیریت داخلی مجرب هستند و نه الفبای دیپلماسی فوتبال را می دانند.
عقل سلیم حکم می کند، در این فرآیند عجیب که با هیچیک از قواعد بین المللی همخوانی ندارد در کنجی بخیزیم و کمی تا قسمتی غصه بخوریم.
اما نکته آخر : این دسته از اعضای مجمع انتخاباتی که امروز ابتدا به لابی گری اوکی دادند و سپس با دورویی تمام قد و با کف زدن ممتد علی کریمی را تشویق کردند چگونه با وجدان درد کنار خواهند آمد و فردا چه پاسخی به آیندگان خواهند داد؟؟!!
ما که امروز از خجالت آب شدیم، شما چطور…؟ ؟؟؟!!!!

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.