منصوریان: آدمی نیستم که وسط راه قهر کنم
20 اسفند 1399 - 19:40
شناسه : 17042
5
سرمربی جدید آلومینیوم گفت: آدمی نیستم که دست یاعلی بدهم و وسط راه قهر کنم، تا آخر هستم.
پ
پ

علیرضا منصوریان عصر امروز در مراسم معارفه اظهار کرد: بخشی از بازیکنانی که دوست داشتم بازیکن من باشند الان روبروی من نشسته‌اند.

وی تصریح کرد: قبل از اینکه به اراک بیایم با استاندار، سهامدار اصلی باشگاه و اعضای هیات مدیره صحبت کردم، آدمی نیستم که دست یاعلی بدهم و وسط راه قهر کنم، تا آخر هستم.

سرمربی جدید آلومینیوم اراک گفت: اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل آلومینیوم از من برای شروع همکاری دعوت کردند که خوشبختانه خیلی زود به نتیجه رسیدیم و همکاری خود را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه علاقه داشتم فضای اراک را نیز تجربه کنم، افزود: فکر نمی‌کردم جو فوتبالی به این خوبی و با این همه عاشق و هوادار مشتاق فوتبال در اراک وجود داشته باشد.

سرمربی آلومینیوم اراک با تاکید بر اینکه راه بسیار سختی را در ادامه لیگ خواهیم داشت، گفت: خطیبی امتیازات خوبی را برای این تیم جمع کرده اما با توجه به اینکه در ۱۰ روز گذشته نتایج قابل قبولی بدست نیامده طبیعتا اوایل کار برای ما کمی دشوار خواهد بود و باید گذری را داشته باشیم تا بتوانیم به نقطه مطلوب خود برسیم.

منصوریان گفت: بچه‌های تیم به لحاظ روحی باید تقویت شوند چراکه هنوز احساس باخت هفته قبل در چهره آنها وجود دارد همانطوری که امروز در سطح شهر این حالت را در چهره هواداران دیدم در هر صورت باید به این تیم که بعد از سالها به لیگ برتر آمده کمک کنیم و مسیر رشدش را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه با اتحاد و همدلی می‌توانیم این راه سخت را بگذرانیم، اضافه کرد: جو فوتبال در این شهر مانند جو آبادان و بندرانزلی است و گویی مردم اینجا با فوتبال زندگی می‌کنند و علاقه شدیدی به تیم لیگ برتری خود دارند از نظر من همین حمایت‌های خوب باعث شد که آلومینیوم بردهای خوبی مقابل تیم های لیگ برتر خصوصا پرسپولیس و تراکتور را تجربه کند.

علیرضا منصوری با اشاره به اینکه باخت‌های سنگین هم جزئی از فوتبال بوده و ممکن است برای هر تیمی رخ دهد، گفت: تیم‌‌هایی که به لیگ برتر صعود می‌کنند تفاوتی نمی‌کند که با چه کیفیتی ورود پیدا کنند چراکه همیشه سالهای اول تا سوم برای تثبیت است و تلاش می‌کنند تا برگشت رو به عقب نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه آلومینیوم وضعیت خوبی را در جدول دارد و هدفگذاری ما برای بزرگ شدن در فوتبال خواهد بود، اضافه کرد: تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر در سال چهارم می‌توانند برای کسب جایگاه خوب تلاش کنند و در سال پنجم می‌توانند جز مدعیان باشند اما با توجه به شرایط فعلی حاکم که کرونا حضور تماشاگران را غیرممکن کرده آلومینیوم می‌تواند همه این روندها را طی یکی دو سال طی کند که به تلاش بازیکنان و برنامه ریزی‌ها بستگی دارد.

سرمربی آلومینیوم اراک مدت قراردادش را تا پایان فصل جاری دانست و افزود: در دفاع و هافبک و حمله در تلاش برای جذب ۳ بازیکن هستیم که البته بازیکنان خوب را تیم‌های بالای جدول شکار می‌کنند اما لیستی را در اختیار مدیر عامل قرار داده‌ام که به ترتیب اولویت ۳ نفر را به اندازه بودجه و بالانس به تیم اضافه کند تا ما را تا پایان لیگ همراهی کنند.

وی همچنین از اضافه شدن دستیاران جدید به کادرفنی خبر داد و اظهار کرد: آقایان خرمگاه و دهقان به کادر فنی اضافه خواهند شد و آقای مهاجری نیز به عنوان آنالیزور من را در این تیم کمک خواهد کرد ضمن اینکه یک دستیار دیگر نیز به جمع ما اضافه خواهد شد./ فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.