رعنا آزادی‌ور ستاره سریال زخم کاری
04 شهریور 1400 - 9:28
شناسه : 21425
7
بازیگری جوان که بازی‌های قابل قبولی در گذشته داشته است اما در نقش سمیرا خوش درخشیده است.
منبع : ایرنا زندگی
پ
پ

بازیگرانی هستند که ممکن است بازی‌های خوبی داشته باشند اما ناگهان در یک نقش آن چنان می درخشند که یهو به یکی از مشهورترین بازیگران زمان پخش فیلم خود می‌شوند. رعنا آزادی‌ور یکی از این بازیگرها است که توانسته در بازی اخیرش در سریال زخم کاری و بازی رو روبه‌رو با جواد عزتی خود را بر زبان‌ها مطرح کند. بازیگری جوان که بازی‌های قابل قبولی در گذشته داشته است اما در نقش سمیرا خوش درخشیده است.

رعنا با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی وارد سینما شد. متولد سال  ۱۳۶۲  است و در کارنامه کاری خود اولین نقش اصلی سینمایی را در فیلم پارک‌وی ساخته فریدون جیرانی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال، درگیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان همراه با سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. همچنین او در فیلم خانه دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم را به عهده دارد. تعدادی از فیلم‌هایی که او بازی کرده است را مرور می‌کنیم.

 

پارک وی

این فیلم به کارگردانی فریدون جیرانی در سال ۱۳۸۵ ساخته شد. پارک وی تهران برای کوهیار هدایت صرفاً بخشی از یک بزرگراه نیست، پلی است به سوی رها روانبخش، پلی که کوهیار فکر می‌کند با حرکت خلاف جهت روی آن به قصه عشق می‌رسد، اما نمی‌داند که سرانجام این قصه لالایی نیست. داستان مردی بیمار است که با رعنا آزادی ور ازدواج می‌کند و ماجراهای ترسناکی در انتظار اوست.

رعنا آزادی‌ور ستاره سریال زخم کاری

 

درباره الی

درباره اِلی عنوان فیلمی سینمایی ساخته اصغر است. درباره الی پس از اکران و نمایش مورد ستایش منتقدان و مردم قرار گرفت. خرس نقره‌ای بهترین کارگردانی جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۰۹ به این فیلم اهدا شد. آزادی ور برای این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشن سینمای ایران شد. داستان فیلم روایت‌گر زندگی چند خانواده است که برای گذراندن تعطیلات به شمال کشور سفر کرده‌اند. دوستان احمد که پس از سال‌ها زندگی در آلمان به ایران بازگشته، در تلاش هستند تا همسری را برای او بیابند.

رعنا آزادی‌ور ستاره سریال زخم کاری

 

مارمولک

این فیلم کمدی-درام به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی پیمان قاسم‌خانی و با بازی پرویز پرستویی است. داستان این فیلم اقتباسی از فیلم‌های «ما فرشته نیستیم» و «زائر» است که با بومی‌سازی قصه فیلم، نگاهی متفاوت به مسئله روحانیت و جامعه دارد. داستان فیلم درباره رضا مثقالی معروف به رضا مارمولک دزد سابقه‌داری است که بارها دستگیر و زندانی شده، اما در آخرین دستگیری، اتهام او سرقت مسلحانه است. آزادی ور برای بازی در این فیلم نامزد بهترین بازیگر زن در جشن حافظ شد.

رعنا آزادی‌ور ستاره سریال زخم کاری

 

در وجه حامل

در وجه حامل فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بهمن کامیار و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۶ است. این پروژه در ابتدا خیابان دیوار نام داشت و بعداً به در وجه حامل تغییر نام داد. این فیلم روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می‌شود و در پی حل آن است.

رعنا آزادی‌ور ستاره سریال زخم کاری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.