آرزوی سلامتی خواننده پاپ برای استاد
16 مهر 1399 - 10:34
شناسه : 3943
7
شجریان به تنهایی یک فرهنگ اصیل است فریدون آسرایی خواننده مشهور موسیقی پاپ از جمله هنرمندانی است که همواره با احترام خاصی از محمد رضا شجریان یاد کرده است.
پ
پ

به گزارش سایت فرهنگ ایرانیان ؛ آسرایی که اول مهر هر سال تولد خسرو آواز ایران را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام تبریک گفته است این بار پستی را در استوری صفحه اش بارگذاری کرده به قلم سید‌مهدی فاطمی نویسنده و روزنامه نگار با عنوان “بترسیم از روزی که استاد نباشد”
در این متن آمده است؛

محمد رضا شجریان تنها یک نام ، یک خواننده و یک هنرمندان موسیقی دان نیست، او به تنهایی یک فرهنگ اصیل است.
خداوندگاری آواز برازنده قامت رعنای اوست صدای او جاودانه و خاموش ناشدنی ست. استاد در وا نفسای سقوط زبان و ادب فارسی و افول شعر فاخر یک تنه پرچم برافراشته و فردوسی وار به پاسداری از این زبان شیرین پرداخت.
سیاوش زمانی متجلی شد که ترانه های کوچه بازاری و رقص رقاصه ها و فرهنگ‌جاهلی بر ذائقه مردم مسلط شده و دیگر روی طاقچه خانه کسی دیوان حافظ و سعدی نبود. اما او آمد و از این بزرگان بی بدیل دنیا خواند و نامشان را دوباره پر آوازه کرد.
استاد از‌ مرغ سحر ،نغمه خوان آزادی ساخت و لاله از خون جوانان وطن رویاند. مناجات و ربنایش همدم سفره های افطار مان شد و با سایه بزرگ ،ایران ای سرای امید را خلق کرد. و چاووشانه در آغازین روز های انقلاب شیدایی کرد.
برای سلامتی خسرو آواز ایران استاد محمد رضا شجریان دعا کنیم🙏
زمین از وجود تو خالی مباد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.