تاج: بابت برخی اتفاقات عذرخواهی می‌کنم؛‌ سرمربی تیم ملی باید در آرامش انتخاب شود
03 دی 1401 - 20:02
شناسه : 43603
3
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با عذرخواهی بابت برخی اتفاقات روزهای اخیر گفت: برای انتخاب سرمربی تیم ملی نیازمند زمان هستیم و باید اجازه داد تا این مساله در آرامش محقق شود.
منبع : ایرنا
پ
پ

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تارنمای رسمی این فدراسیون اظهار داشت: در اینجا باید بار دیگر از همراهی صمیمانه رسانه‌ها در طول جام‌جهانی تشکر کنم، من و همکارانم در فدراسیون فوتبال بی‌صبرانه علاقه‌مند به دریافت پیشنهادات و انتقادات دوستان رسانه‌ای هستیم و از آن استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به مسایل مطرح شده در برنامه تلویزیونی «جام ۲۲» که حاشیه‌هایی را هم به همراه داشت، افزود: به صورت کلی من انتظاراتی از نحوه سوالات و خود سوالات داشتم که اینجا قصد ندارم و نمی‌خواهم آن را باز کنم، اما برای مثال در بحث سرمربی اسبق تیم ملی، مجری برنامه می‌توانست در خصوص روند پرونده مارک ویلموتس سئوال بپرسد و من هم باید پاسخ می‌دادم. البته او هم این مساله را پذیرفت اما ‌به یک‌باره گفت که «پرونده ویلموتس کجاس؟» و شاید من هم نباید یک‌باره می‌گفتم «در جیب من!»، ولی باید روند را توضیح می‌دادم که این کار را انجام دادم. به صورت کامل این را توضیح دادم که رقم پرونده ویلموتس با جرایمش شکست.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره مباحث مطرح شده با مجری جوان برنامه مذکور هم گفت: واقعیت این است که این مجری، مثل فرزند من است و به او علاقه دارم. در آغاز جام جهانی هم تنها با او در همین برنامه صحبت کردم و روز آخر هم قرار شد به برنامه بروم. من به او علاقه دارم و عذرخواه هم هستم.در فدراسیون فوتبال افرادی در سن او کارهای مهمی را انجام می‌دهند و دوست ندارم از دست ما ناراحت شود. اخیرا هم در نشستی با مسوولان، ارتباطات میان صدا و سیما و فدراسیون فوتبال تنظیم شد.

تاج با اشاره به نتایج تیم ملی در جام‌جهانی افزود: نتیجه همیشه در زمین رقم می‌خورد. درست است که ما در بیرون زمین فشار بدی را تحمل کردیم و بازیکنان اصلا تمرکز دوره‌های قبلی را نداشتند و شاید زمان بگذرد و دیگر کسی هم یادش نیاد که این مسائل چه بود، کما اینکه در بازگشت ما به ایران خیلی به این موضوع مهم پرداخته نشده که تیم چقدر در قطر از فضای تمرکز و رقابت فاصله داشت. با این حال من پذیرفته‌ام که شکست خورده‌ایم و بابتش هم حتما عذر می‌خواهم، اگرچه عذرخواهی ما در بیانیه فدراسیون را کسی ندید ولی من و همکارانم با کمال خضوع و فروتنی این کار را انجام داده بودیم و معتقدم در اوضاع طبیعی، تیم ما با این بضاعت صعود می‌کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: می‌دانم که بحث اصلی این روزهای فوتبال مساله سرمربی تیم ملی است. از همه می‌خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من به شما اطمینان می‌دهم که فدراسیون و هیئت رییسه امانت‌دار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است و با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم‌.

وی درباره برنامه‌های آتی مربوط به رقابت‌های باشگاهی قاره کهن خاطرنشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا فرمت جدیدی از رقابت‌های لیگ قهرمانان را ابلاغ کرده است و به زودی در این‌باره با مردم صحبت‌های زیادی خواهم داشت. در این مجال، باز هم به مردم شریف ایران که روزهای سختی را پشت سر گذاشتند، سلام می‌گویم و امیدوارم همیشه مثل امروز که رحمت الهی بارید و کام همه را شیرین کرد، شاد باشند. از همه طلب همراهی می‌کنم و امیدوارم بازهم در آینده فرصت این را داشته باشیم که شادی را به ملت هدیه بدهیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.