گسترش فساد در رژیم صهیونیستی/تجاوز نظامیان صهیونیست به همکاران زن
21 دی 1401 - 17:05
شناسه : 44621
4
هر روز اخبار جدیدی از ابعاد فساد در ارتش رژیم صهیونیستی افشاء می‌شود که سه بار تجاوز یک افسر به همکار زن یکی از آنهاست.
منبع : ایرنا
پ
پ

یک دادگاه نظامی «آویو سونگو» افسر ارتش رژیم صهیونیستی را به علت سه بار تجاوز به همکار زنش و بدرفتاری با وی به پنج سال زندان محکوم کرد.

طبق رای دادگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، وی همچنین یک درجه تنزل پیدا کرد و باید ۱۱ هزار و ۵۰۰ دلار به فرد قربانی بپردازد.

گزارش دفتر نظارت و بازرسی رژیم اسرائیل درباره اوضاع نظامیان زن شاغل در ارتش، پلیس، دستگاه امنیت عمومی (شاباک) و اداره زندان های این رژیم فاش کرد که حدود یک سوم آنها مورد آزار و اذیت جنسی همکاران و فرماندهان خود قرار گرفته اند.

به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش دفتر نظارت و بازرسی رژیم اسرائیل که به بررسی حمایت از نظامیان زن در خدمت وظیفه پرداخته، ۲۲ درصد از نظامیان زن شاغل در پلیس، ۲۷ درصد از نظامیان زن وظیفه در نیروهای گارد امنیتی و ۳۸ درصد از نظامیان زن در حال خدمت در ارتش، در طول خدمت مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

این گزارش فاش کرد که از هر چهار نظامی زن در دوران خدمت وظیفه، یک نفر، یک یا چند بار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و این آمار از پاسخ ۱۶۱ نفر از ۶۴۴ نظامی زن در خدمت وظیفه که به پرسشنامه دفتر نظارت و بازرسی پاسخ دادند، به دست آمده است.

بر این اساس، جمعیت نظامیان زن که در خدمت وظیفه در اداره زندان‌های رژیم اسرائیل کار می‌کنند، حدود ۳۸ درصد بیشتر از سایرین در معرض تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

گزارش یاد شده اشاره کرد که حدود ۷۰ درصد تعرض و آزار و اذیت جنسی علیه نظامیان زن توسط نظامیان یا فرماندهان مرد که در حال خدمت دائمی بوده اند، انجام شده است. براین اساس، ۵۲ درصد از این نظامیان زن (۱۴۴ نفر) توسط نظامیان یا فرماندهانی که در حال خدمت دائمی بوده اند، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند و ۱۹ درصد گزارش داده اند که مستقیم یا غیر مستقیم مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

همچنین مشخص شد که کمتر از نیمی از نظامیان درحال خدمت وظیفه در پلیس، شاباک و سرویس‌های امنیتی (۹۶ نفر از ۲۰۹ نظامی زن درحال خدمت وظیفه یعنی حدود ۴۶٪) در پرسشنامه گزارش داده‌اند که در طول خدمت خود مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

در گزارش دفتر نظارت و بازرسی رژیم اسرائیل همچنین آمده است که حدود ۳۳ درصد از نظامیان در ارتش اسرائیل اظهار داشتند که از زمان جذب خدمت شدن یک یا چند بار مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.