«پالودان» تهدید کرد مجددا دست به هتک حرمت قرآن کریم می‌زند
04 بهمن 1401 - 10:00
شناسه : 45161
3
رهبر حزب راست افراطی «استرام کرس» که در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم به قرآن کریم اهانت کرد، در اظهارات موهن دیگر گفته است، می‌تواند نسخه‌ای از قرآن کریم را در برابر سفارت روسیه در استکهلم در واکنش به اظهارات حمزه چیمائف، فایتر معروف چچنی الاصل UFC، بسوزاند.
منبع : ایسنا
پ
پ

به نقل از اسپوتنیک، روز شنبه راسموس پالودان، رهبر حزب راست افراطی “استرام کرس” یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم آتش زد، آن هم پس از آنکه مجوز انجام این کار موهن را از مقام‌های سوئدی گرفت. او از ائتلاف ناتو و ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی‌اش انتقاد کرد و تصویری موهن به پیامبر (ص) را نشان داد.

این در حالی است که این ستاره یو اف سی در صفحه اینستاگرام خود اظهارات پالودان را محکوم کرده و او را تروریست خوانده بود.

رهبر حزب استرام کرس این واکنش چیمائف را اهانت خوانده و بعید ندانست که دست به اقدام موهن جدید در واکنش به این مساله بزند.

پالودان در پیام ویدیویی جدید خود در صفحه‌ شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: «یک چچنی اسمش حمزه است که به رغم اینکه وطنش چچن است به نظر در حال حاضر در سوئد مبارزه می‌کند… به من توهین کرده است…از این رو باید کل چچن سلام خاص من را به شکل سوزاندن قرآن در برابر سفارت روسیه است؛ بپذیرد زیرا همانطور که می‌دانید چچن حتی یک کشور نیست تنها بخشی کوچک از روسیه است، بخشی بسیار کوچک. »

پیشتر پالودان گفته بود با وجود تهدیداتی که دریافت می‌کند قصد دارد به اقدامات موهن خود ادامه دهد.

روز دوشنبه وزارت خارجه روسیه این اقدام موهن پالودان را محکوم کرده و مسکو اهانت به قرآن را از سوی پالودان رد کرده و خواستار اتخاذ تدابیری علیه تندروها شده بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.