حفظ حریم خصوصی با خرید بلیط قطار
23 مهر 1399 - 10:52
شناسه : 4582
6
سفرهای خانوادگی در فصل های مختلف یکی از رایج ترین نوع سفرها در بین مردم جهان است.
پ
پ

بنابراعلام تیک بان، هر کشور با توجه به شرایط آب و هوایی و تاریخ هایی که تعطیلات خود جا داده، بازه های مسافرتی متغیری را در خود می بیند.

تمامی افرادی که سفرهای خانوادگی را در دستور کار قرار می دهند، حفظ حریم خصوصی برایشان در اولویت است. در این مواقع اولین و بهترین گزینه، خرید بلیط قطار است.

بهترین گزینه برای سفرهای خانوادگی

هر فرد با توجه به هزینه، امکانات و سلیقه وسیله نقلیه مورد نظر خود را انتخاب می نماید. اما یک خصوصیت ویژه در قطار وجود دارد که در مابقی وسایل نقلیه پیدا نخواهد شد. این خصوصیت حفظ حریم خصوصی است.

با رزرو بلیط قطار می توانید حریم خصوصی خود را  در مسیر  به خوبی فراهم سازید. این امکان از طریق دربست کردن کوپه فراهم می شود. با این گزینه با خانواده و دوستان به راحتی سفرهای دور و نزدیک خود را انجام دهید.

مزایای سفر با قطار

در سفر با قطار دیگر نگران شرایط جوی و آب و هوایی نباشید. قطار تنها وسیله ای است که در هنگام شرایط بد جوی به مسیر خود ادامه می دهد و هیچگونه کنسلی را در برنامه  سفرهای خود ندارد. قطار ایمن ترین وسیله حمل و نقل محسوب می شود. در سفر با این وسیله نقلیه دوست داشتنی خبری از حوادث جاده ای ناگوار و سقوط های هواپیما نیست.

با خرید بلیط قطار نگرانی های خود را از این باب دور بیاندازید. خستگی سفر با قطار معنی ندارد. در هنگام خستگی روی تخت های مخصوص دراز بکشید، در راهرو قدم بزنید و به رستوران بروید و غذاهای مورد علاقه خود را میل نمایید.

کوپه دربست یکی دیگر از مزایایی است که قبلا نیز به آن اشاره شد. یکی از نکات بسیار مهم در هنگام رزرو بلیط قطار انتخاب گزینه کوپه دربست است. برای آشنایی با مزایای بیشتر سفر با قطار به مطلب “چند مزیت انتخاب سفر بر روی ریل ها” مراجعه کنید.

رزرو بلیط قطار به صورت کوپه دربست

سوال برخی از افراد این است که در هنگام رزرو کوپه دربست تکلیف صندلی های خالی چه می شود؟ صندلی های خالی را به نام چه فردی باید رزرو نماییم؟ راه حل این سوال بسیار ساده است، به سایت تیک بان مراجعه کنید و بدون وارد کردن اطلاعات برای صندلی های خالی رزرو کوپه دربست خود را با موفقیت پشت سر بگذارید.

سایت تیک بان بلیط های باقی مانده را به طور خودکار به اسم یکی از مسافران در می آورد با این تفاوت که هزینه های بلیط قطار در دربست کردن کوپه بسیار پایین تر از مواقع معمول است.

رزرو بلیط قطار به صورت نیم بها

توصیه می شود در هنگام رزرو بلیط قطار به صورت دربست کردن اطلاعات شخصی خود را به طور دقیق وارد نمایید تا در صورت مغایرت مابقی صندلی های خالی دچار مشکل نشوند. در صورت مغایرت داشتن اطلاعات ماموران قطار از سوار شدن شما جلوگیری می نمایند.

در هنگام خرید بلیط قطار توجه کنید، اگر در بین خود کودک خردسال دارید، هزینه بلیط آن را باید به صورت نیم بها پرداخت نمایید. برای اطلاعات بیشتر از این قوانین به سایت تیک بان مراجعه کنید. سایت تیک بان یکی از معتبرترین سایت های بلیط قطار در ایران بوده که تمامی خطوط ریلی درون کشور را تحت پوشش قرار می دهد.

بهترین گزینه برای سفر

به این نتیجه رسیدیم که رزرو بلیط قطار برای سفر می تواند علاوه بر امنیت و حفظ حریم شخصی، امکانات بیشتری را با هزینه کمتر میسر کند. مقصد مورد نظر خود را تعیین کنید و بی درنگ به سوی آن با تهیه بلیط قطار حرکت نمایید. در طول مسیر بدون نگرانی از تمامی موارد بیان شده لذت ببرید.

سایت تیک بان یکی از معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط قطار است که تمامی مسیرهای ریلی ایران را تحت پوشش قرار می دهد. سایت تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط قطار در کشور عزیز ایران به شمار می روند.

شما با خرید بلیط قطار تیک بان می توانید بدون دغدغه در عرض چند دقیقه کوتاه بلیت خود را به مقاصد مختلف خریداری کنید. بدون این که مجبور شوید از خانه خارج شده و در دفاتر مسافرتی مختلف به دنبال بلیط قطار باشید، فقط با چند کلیک ساده بلیط قطار ارزان و با کیفیت در دستان شماست.

در هر لحظه از سفر تیم پشتیبانی تمام وقت تیک بان پاسخگوی سوالات شما می باشد. کافی است، کلمه تیک بان یا عبارت https://tikban.com را جستجو نمایید.

با توجه به پاندمی کرونا ویروس، رعایت پروتکلهای بهداشتی، قوانین و مقررات اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا الزامی است.

انتهای رپرتاژ آگهی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.