لطیفی: افزایش حقوق بدون پشتوانه موجب زیان دیدن عموم مردم می‌شود
23 بهمن 1401 - 10:25
شناسه : 46044
2
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: حقوق و دستمزد یک هزینه قطعی است و افزایش آن بدون درآمد بودجه کافی و قطعی، موجب متضرر شدن عموم مردم ازجمله کارکنان دولت می‌شود.
منبع : فارس
پ
پ

میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در مورد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال آینده گفت: دولت باید تصمیم بگیرد یا افزایش حقوق بدون پشتوانه بدهد که منجربه تورم بیشتر شود، یا اینکه تا حدودی رعایت کند که تورم ایجاد نشود.

وی افزود: جمع‌بندی دولت این است که مادامی که درآمدهای دولت قطعی نیست، هزینه‌های قطعی ایجاد نکند؛ حقوق و دستمزد یک هزینه قطعی است، وقتی که درآمد بودجه کافی و قطعی نیست، اگر افزایش حقوق اعمال شود، عموم مردم ازجمله کارکنان دولت متضرر می‌شوند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این بود که در سال آینده ۹۰۰ هزار تومان برای حق عائله‌مندی و ۴۰۰ هزار تومان برای حق اولاد افزایش داشته باشیم. البته ما در آذرماه هم یک افزایشی در این زمینه‌ها داشتیم.

لطیفی با بیان اینکه قبلاً مبلغ حق عائله‌مندی و حق اولاد کم بود، اظهار کرد: افزایش در این زمینه‌ها سال گذشته ۱۰۰ هزار تومان و ۲۰۰ هزار تومان بود که عملاً اثری نداشت. بعد خانوار در هزینه‌های خانواده جدی است و ان‌شاءالله بتوانیم عدالت را متناسب با بعد خانواده رعایت کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.