حذف آرسنال از لیگ اروپا/ پیروزی بایرلورکوزن در حضور ۷۱ دقیقه‌ای آزمون
26 اسفند 1401 - 8:21
شناسه : 48368
1
تیم فوتبال رم و بایرلورکوزن به دور بعدی لیگ اروپا رسیدند.
منبع : ایسنا
پ
پ

درجریان دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، دو تیم فرنتس واروش و بایرلورکوزن به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود بایرلورکوزن به پایان رسید.

سردار آزمون ملی پوش فوتبال ایران که برای بایرلورکوزن بازی می‌کند، در این رقابت ۷۱ دقیقه برای تیمش به میدان رفت و سپس تعویض شد. موسی دیابی در دقیقه ۳ و امینه آدلی در دقیقه ۸۱ گلزنی کردند تا بایرلورکوزن در این بازی به پیروزی برسد. جرمی فریمپونگ در دقیقه ۵۳ برای لورکوزن گل زد که این گل توسط VAR مردود اعلام شد.

در دور رفت این مسابقات، لورکوزن موفق شده بود با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد و با برد امشب این تیم در مجموع با نتیجه ۴ بر صفر موفق شد به مرحله  یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کند.

رئال سوسیداد و آاس رم دو تیم دیگری بودند که در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند. این بازی با نتیجه تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید تا رم با توجه به پیروزی ۲ بر صفر بازی رفت، به مرحله بعدی این مسابقات برسد. کریس اسمالینگ در دقیقه ۱+۴۵ برای رم گلزنی کرد اما این گل توسط VAR مردود اعلام گردید.

در ادامه مسابقات دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا،  آرسنال و اسپورتینگ به مصاف هم رفتند که این بازی حساس با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

گرانیت ژاکا در دقیقه ۱۹ برای آرسنال گلزنی کرد اما اسپورتینگ توسط پدرو گونکالوس در دقیقه ۶۲ جواب گل آرسنال را داد.  پدرو گونکالوس توانست از وسط زمین دروازه آرسنال را باز کند تا این بازی در خانه آرسنال با تساوی ۱ بر ۱ به اتمام برسد.

در دور رفت این رقابت‌ها و در زمین خانگی اسپورتینگ دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رسیده بودند و باتوجه به این نتیجه، تکلیف تیم صعودکننده به وقت‌های اضافه کشیده شد. دو تیم در وقت‌های اضافه تن به تساوی دادند تا بازی به ضربت پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی اسپورتینگ با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز دیدار شد و به دور بعدی این مسابقات رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.