مختل شدن دادگاه ترامپ به دلیل تهدید به بمب گذاری
02 فروردین 1402 - 18:59
شناسه : 48746
0
با وجود آماده باش نیروهای امنیتی، دادگاه نیویورک که به پرونده رئیس‌جمهور سابق آمریکا رسیدگی می‌کرد به دلیل تهدید به بمب گذاری مختل شد.
منبع : باشگاه خبرنگاران
پ
پ

پیش از آنکه جلسه رسیدگی به پرونده ۲۵۰ میلیون دلاری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، آغاز شد، تهدید به بمب گذاری باعث مختل شدن این جلسه شد.

سخنگوی دادگاه این خبر را به نشریه بلومبرگ تایید کرد و گفت: «این تهدید را پلیس بررسی کرد، ساختمان دادگاه بسته و بازرسی شد و البته مقامات دریافتند که این تهدید بی‌اساس است.»

شکایتی ماه سپتامبر ثبت شد که براساس آن ادعا می‌شود ترامپ و خانواده‌اش قیمت مستغلات خود را افزایش داده‌اند.

ترامپ پس از اعلام بمبگذاری به طور علنی از این سخنگو انتقاد کرد و گفت که کنگره آمریکا باید درباره دادستانی نیویورک تحقیق کند و شکایت را «کاملا جعلی خواند».

این در حالیست که مخالفان دونالد ترامپ روز سه‌شنبه اعتراضی مقابل دادگاه نیویورک برپا کردند. این تظاهرات پیش از اعلام جرم احتمالی علیه ترامپ برگزار شد و اگر دادگاه این جرم را علیه او اعلام کند، ترامپ اولین رئیس جمهور آمریکا در تاریخ خواهد بود که مجرم شناخته می‌شود.

هفته گذشته ترامپ در دادگاه منهتن نیویورک حاضر شد و شهادت داد. دوشنبه هفته گذشته هم وکیل پیشین اون «مایکل کوهن» در دادگاه شهادت داد. ترامپ هفته جاری در اظهاراتی گفت که به دلیل اتهام پرداخت پول به «استورمی دنیلز» ستاره فیلم‌های مستهجن، برای مخفی نگه داشتن رابطه‌شان، احتمال دارد بازداشت شود.

سناتور «لیدنسی گراهام» از ایالت کارولینای جنوبی، هم هشدار داد اگر دادستان منهتن نیویورک حکم بازداشت ترامپ را صادر کند این کشور «مانند بمب منفجر خواهد شد.»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.