مهسا کدخدا: لیگ والیبال زنان جذاب‌تر می‌شود
28 مهر 1399 - 10:22
شناسه : 4876
5
بازیکن تیم والیبال زنان پیکان می‌گوید جذب ملی‌پوشان بین تیم‌های مختلف جذابیت لیگ را افزایش می‌دهد و مسابقات یک طرفه نخواهد بود.
پ
پ

لیگ برتر والیبال زنان از اول آبان ماه آغاز می‌شود و هشت تیم حاضر در این مسابقات به صورت رفت و برگشت به رقابت با یکدیگر می ‌پردازند.

مهسا کدخدا بازیکن تیم پیکان در مورد وضعیت آمادگی این تیم قبل از شروع مسابقات به ایسنا گفت: تمریناتمان را از حدود یک ماه پیش شروع کرده‌ایم. با توجه به اینکه از تعطیلی لیگ تاکنون زمان زیادی گذشته و در این مدت اردوی تیم ملی هم وجود نداشت، بازیکنان با بازگشت به تمرینات روند رو به پیشرفتی دارند و به آمادگی نسبی برای مسابقات رسیده‌اند.

او در ادامه افزود: بازیکنان حرفه‌ای هستند و در زمان تعطیلی مسابقات با اینکه تمرینات تیمی وجود نداشت، بدنسازی خود را انجام دادند، در نتیجه وقتی اردو شروع شد آمادگی بدنی نسبی داشتند و تا حدودی از نظر هماهنگی افت کرده بودند اما به تدریج و در روند تمرینات آمادگی و هماهنگی آنها بیشتر شده است.

لیگ جذاب‌تر می‌شود

کدخدا هدف پیکان در فصل پیش‌روی والیبال زنان را قهرمانی دانست و گفت: باشگاه سال قبل به دنبال تیمداری بود و بازیکنان میانگین سنی کمی داشتند اما هدف امسال قرار گرفتن بین مدعیان قهرمانی است، در نتیجه چند بازیکن با تجربه و خوب جذب کرده و تیم نسبت به سال قبل بهتر شده است.

او جذب بازیکنان ملی‌پوش بین تیم‌های مختلف را دلیلی برای افزایش جذابیت لیگ دانست و بیان کرد: به نظرم امسال شاهد لیگ جذابی باشیم چون با تصمیم فداسیون هر تیم اجازه جذب تعداد محدودی بازیکن ملی داشت، بنابراین بازیکنان بین تیم‌های مختلف پخش شدند و همین لیگ را هیجان‌انگیزتر می‌کند. فکر می‌کنم مسابقات مثل سال‌های قبل یک‌طرفه نباشد و تیم قهرمان تا آخرین لحظات مشخص نشود.

بازیکنان نگران ابتلا به بیماری هستند

بازیکن تیم پیکان به تاثیر نگرانی از ابتلا به کرونا بر عملکرد بازیکنان و روند مسابقات اشاره و بیان کرد: استرس ابتلا به بیماری وجود دارد چون بازیکن ناخودآگاه درگیر این می شود که با شرایط حاکم بر جامعه، به کرونا مبتلا نشود و این در لیگ تاثیر می‌گذارد اما امیدوارم شرایط بدی پیش نیاید که مسابقات کنسل شود.

کد خدا در مورد نحوه برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشت گفت: هر چه مسابقات محدودتر باشد بهتر است چون در روش رفت و برگشت تیم‌ها دائم در سفر و رفت و آمد هستند و احتمال خطر بیشتر از زمانی است که مسابقات به صورت متمرکز برگزار شود. با این حال فدراسیون اینگونه تصمیم گرفته و اگر شیوع بیماری بین تیم‌ها زیاد شود حتما تدابیر بهتری را در نظر می گیرد. قطعا فدراسیون به سلامتی بازیکنان اهمیت می‌دهد و مطمئنم بهترین تصمیم را در مورد لیگ می‌گیرد.

به گزارش ایسنا ،برنامه هفته اول لیگ به شرح زیر است:

پنجشنبه، ۱ آبان، ساعت ۱۴

سایپا _ شهرداری قزوین

ذوب آهن _ اکسون

خجسته اسلامشهر _ ستارگان فارس

پیکان _ سروقامتان بابل

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.