یکی دیگر از مستشاران نظامی سپاه در سوریه به شهادت رسید
13 فروردین 1402 - 13:51
شناسه : 49400
1
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهادت سروان مقداد مهقانی که در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در سحرگاه جمعه ( یازدهم فروردین ماه ) به حومه دمشق سوریه مجروح شده بود، خبر داد.
منبع : تسنیم
پ
پ

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید سپاه اسلام “سروان مقداد مهقانی جعفر آبادی ” که در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در سحرگاه جمعه ( یازدهم فروردین ماه ) به حومه دمشق سوریه مجروح شده بود، خبر داد.

در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: پاسدار رشید و پاکباخته اسلام ” سروان مقداد مهقانی جعفر آبادی” از مدافعان شجاع و سلحشور حرم که سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ ( نهم ماه مبارک رمضان) ، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه مجروح شده بود، بعلت شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

این اطلاعیه تاکید کرده است : بی شک جنایات رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی بی پاسخ نمانده و تاوان آن را خواهد داد. در این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این افسر مؤمن، مخلص، فداکار و پاکباخته و دیگر شهید گرانقدر این جنایت “سرگرد پاسدار میلاد حیدری” (از مستشاران نظامی سپاه در سوریه) به خانواده معظم شهدا و آحاد همرزمان مجاهد و عالیقدر آنان ، برنامه‌های وداع ، تشییع و خاکسپاری شهدا به شرح زیر اعلام شده است :

* ورود پیکر شهدا به میهن اسلامی: عصر امروز ( یکشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲)

* تشییع پیکر شهید میلاد حیدری در قرچک ورامین دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ *

آیین وداع با پیکر شهدا : دوشنبه ۱۴ فروردین ماه از ساعت ۲۳ در معراج مسجد ارک *

آیین تشییع شهدا در تهران و انتقال پیکر شهیدان به استان های همدان و گلستان : سه شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح از میدان آیینی امام حسین (ع)تهران با حضور اقشار مختلف مردم

* برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدا صبح چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲: پیکر مطهر شهید میلاد حیدری در قروه استان همدان پیکر مطهر شهید مقداد مهقانی در جعفرآباد استان گلستان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.