کویت خواستار اقدام فوری کشورهای عربی علیه رژیم صهیونیستی شد
19 فروردین 1402 - 8:21
شناسه : 49817
1
رئیس مجلس الأمة (پارلمان) کویت در واکنش به تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مسجدالأقصی و نمازگزاران فلسطینی، خواستار اقدام فوری کشورهای عربی علیه این رژیم شد.
منبع : فارس
پ
پ

«مرزوق علی الغانم» رئیس مجلس الأمه(پارلمان) کویت بر ضرورت استفاده از تمامی ابزارهای همبستگی و حمایت رسمی و مردمی از ملت فلسطین تأکید کرد.

الغانم گفت: «تداوم قلدری و تجاوزات رژیم صهیونیستی در مسجدالأقصی و دیگر مکان‌ها، اقدام فوری عربی در سراسر جهان برای رسواسازی تجاوزات رژیم اشغالگر را می‌طلبد».

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، الغانم تصریح کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران و اعتکاف‌کنندگان در مسجدالأقصی و عملیات‌های نظامی که غزه و مناطقی در جنوب لبنان را هدف قرار داد، دلیلی دیگر بر محال بودن صلح با این دشمنی است که تنها زبان تجاوزات را می‌فهمد و همین امر فعال‌سازی فرهنگ مقاومت و سازوکار همبستگی مختلف با ملت فلسطین را می‌طلبد.

از سوی دیگر شبکه صهیونیستی «کان» روز جمعه گزارش داد که شب گذشته ۴۰ فروند موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های اشغالی شلیک شد. به گفته رسانه‌های صهیونیستی روز گذشته نیز بالغ بر ۱۰۰ راکت از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده بود. این حملات پس از آن صورت گرفت که بامداد روز چهارشنبه نظامیان صهیونیست با یورش به مسجدالاقصی دهها نمازگزار و معتکف را ضرب و شتم و بازداشت کردند. تجاوزی که با واکنش بین‌المللی و منطقه‌ای همراه شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.