الحوثی: برادران سوری به راهبرد بازدارندگی در برابر اسرائیل روی بیاورند
20 فروردین 1402 - 8:43
شناسه : 49889
2
رهبر جنبش انصارالله یمن هشدار داد دشمن صهیونیستی باید بداند در ازای هر حمله‌ای که علیه سوریه انجام می‌دهد، در داخل اراضی اشغالی ضربه آن را خواهد خورد.
منبع : فارس
پ
پ

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز شنبه به رژیم موقت صهیونیستی درباره ادامه حملات به خاک سوریه هشدار داد.

پایگاه خبری انصارالله به نقل از رهبر این جنبش گزارش داد که امیدوار است برادران حاضر در سوریه به راهبرد بازدارندگی در برابر دشمن صهیونیستی روی بیاورند.

وی همچنین تأکید کرد که دشمن صهیونیستی باید بداند که در ازای هر حمله‌ای که در سوریه انجام می‌دهد، در داخل اراضی اشغالی، ضربه آن را خواهد خورد.

رهبر انصارالله دو روز پیش نیز ضمن محکوم کردن تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مسجدالأقصی و معتکفان در این مسجد مقدس، این تجاوزات را اقدامات شیطانی توصیف کرد که بایستی با آن مقابله شود.

الحوثی تأکید کرد که ایستادگی مسئولانه در کنار ملت فلسطین، دشمن اسرائیلی را نابود خواهد کرد. وی همچنین بر مسئولیت مسلمانان برای اتخاذ موضعی در حمایت از ملت فلسطین تأکید کرد.

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن هم ضمن محکومیت تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مسجدالأقصی، گفت: « حمایت یمن از ملت فلسطین و ایستادگی در کنار آزادگان امت یک موضع اصولی، انسانی، سیاسی و دینی و تغییرناپذیر است و ما با وجود شرایط کنونی یمن مشتاق ایفای نقش موثر و عملی برای آزادسازی فلسطین هستیم».

المشاط ملت‌های عربی و اسلامی را به تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و حمایت از مقاومت فلسطین برای احیای حقوق ملت فلسطین و آزادسازی سراسر فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها فراخواند. وی همچنین کشورهای سازشکار با دشمن صهیونیستی را به قطع روابط با این رژیم دعوت کرد.

سحرگاه روز چهارشنبه، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان اسرائیلی با یورش به صحن‌های مسجدالاقصی، نمازگزاران و اعتکاف‌کنندگان فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار داده و حدود ۴۰۰ نفر از آن‌ها را دستگیر کرد. جناح‌ها و گروه‌های مقاومت فلسطین نیز از عرین الاسود تا جنبش حماس، درباره تداوم این جنایات به صهیونیست‌ها هشدار دادند.

کشورهای عربی و اسلامی در حالی مسئولیت بالارفتن درگیری‌ها در فلسطین اشغالی را متوجه تل‌آویو می‌دانند که تنش‌ها در شهر قدس و اطراف آن از زمان تشکیل آخرین کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو در اواخر سال ۲۰۲۲ که رسانه‌های عبری آن را «افراطی‌ترین دولت در تاریخ اسرائیل» توصیف می‌کنند، تشدید شده‌ است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.