کابوس موشکی صهیونیست ها
20 فروردین 1402 - 14:37
شناسه : 49943
2
در روزهای اخیر سرزمین های اشغالی از سه ضلع آماج حملات موشکی رزمندگان مقاومت قرار گرفت و مقامات تل آویو و ساکنان سرزمین های اشغالی را با کابوس موشکی مواجه کرد.
منبع : ایرنا
پ
پ

سران رژیم صهیونیستی شاید فکر نمی کردند که اقدام نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی این قدر برای آنها گران تمام شود و آنها را با چالش سه جانبه موشکی مواجه کند.

نظامیان صهیونیست شامگاه چهارشنبه با ورود به صحن مسجدالاقصی با باتوم و گلوله‌های پلاستیکی نمازگزاران فلسطینی را مورد حمله شدید قرار داده، دهها فلسطینی را زخمی و بازداشت نموده، آسیب های فراوانی به این مکان مقدس رسانده و در ادامه در جنایتی آشکار مانع ورود خودروهای امدادی به باب الاسباط در قدس برای انتقال زخمی‌ها شدند.

طی این اقدام جنایتکارانه نظامیان صهیونیست، بیش از ۲۰۰ نفر از نمازگزاران فلسطینی زخمی و ۴۰۰ نفر دیگر نیز بازداشت شدند.

این اقدام نظامیان صهیونیست کافی بود تا رزمندگان مقاومت از سه محور شمالی (لبنان)، جنوبی (غزه) و شرقی (سوریه) سرزمین های اشغالی را هدف موشک های خود قرار دهند.

رزمندگان مقاومت یک روز پس از جنایت نظامیان صهیونیست با شلیک نزدیک به ۱۰۰ موشک کوتاه برد از نوع کاتیوشا و گراد از جنوب لبنان و ۴۴ راکت از سمت غزه پاسخ درخوری به صهیونیست ها دادند و ثابت کردند که فلسطینیان تنها نیستند.

سومین اقدام موشکی رزمندگان مقاومت روز گذشته (شنبه) و از سمت خاک سوریه روی داد که طی آن رزمندگان تیپ قدس که فلسطینیان ساکن سوریه هستند ابتدا با سه موشک و سپس با سه موشک دیگر (در مجموع شش موشک) سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند، اقدامی که طی سال های اخیر بی سابقه بوده است.

این اقدام مقاومت از شمال، جنوب و شرق فلسطین اشغالی نشان از هماهنگی خاصی در بین گروه های مختلف مقاومت می دهد و در شرایط اعتراض های گسترده داخل سرزمین های اشغالی نوید بخش روزهای خوش برای مردم فلسطین و منطقه می باشد.

اتفاق دیگری که در روزهای اخیر افتاد، تلاش برای شلیک موشک‌های دوربرد از صحرای سینا در مصر به سمت ایلات در جنوب فلسطین اشغالی بود، هرچند این اقدام به ثمر ننشست و کشف شد، ولی نشان داد که قرار است جبهه دیگری علیه اشغالگران صهیونیست از سمت مصر توسط رزمندگان مقاومت گشوده شود.

عملیات شهادت‌طلبانه روز جمعه فلسطینیان در “اغوار” که طی آن دو صهیونیست به هلاکت رسیدند و پس از آن دو عملیات جداگانه در تل‌آویو در شامگاه جمعه که طی آن دست‌کم یک صهیونیست به هلاکت رسید و شمار دیگری نیز زخمی شدند هم مصیبتی بود روی مصیبت صهیونیست ها و نتانیاهو.

نتانیاهو زیر منگنه

اقدام هماهنگ مقاومت در هدف قرار دادن موشکی مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی در کنار گسترش اعتراض های داخلی، “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی را زیر منگنه برده و وی به دنبال راه فرار از این مخمصه می گردد. بی بی افراطی هرگز فکر نمی کرد که در چهارمین ماه دوره چهارم نخست وزیری خود با چنین چالشی مواجه شود.

روزنامه “تایمز اسرائیل” در گزارشی در این باره نوشته است، نتانیاهو به دنبال فرار از تشدید تنش‌ها در چند جبهه است و اعلام کرده که تل‌آویو را نمی‌توان در میانه افزایش درگیری‌های داخلی به رویارویی با حماس و حزب‌الله کشاند.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، نتانیاهو طی نشست مشورتی با “یوآو گالانت” وزیر جنگ، “الی کوهن” وزیر امور خارجه، “ایتمار بن گویر” وزیر امنیت داخلی، “ران درمر” وزیر امور راهبردی و سایر سران ارشد امنیت اسرائیل اعلام کرده که باید از گسترش جبهه‌های درگیری اجتناب کرد و یک جبهه متحد ارائه داد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز به نقل از نتانیاهو در این نشست اعلام کرده، «در میان ما بر سر موضوعات مختلف اختلاف وجود دارد؛ ما از همه جا – چه از سوی مخالفان و چه در خیابان‌ها – با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم؛ ما باید از اختلافات غیرضروری در داخل کابینه پرهیز کنیم؛ ائتلاف حکومتی باید قدرت و اتحاد خود را نشان دهد».

مقاومت قوی تر و آگاه تر از هر زمان

خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که، ارزیابی‌های امنیتی نشان می‌دهند، اسرائیل در برابر این واقعیت قرار گرفته است که دشمنانش از زیر و بم نقط ضعف‌هایش آگاه شده‌اند.

“آلون بن دیوید” تاکید کرده که «ما در مقابل یک واقعیت جدید قرار داریم که از این پس دشمنان ما از نقاط ضعف فعلی ما آگاهی داشته و همچنان از این طریق اسرائیل را به چالش خواهند کشید».

به گفته این خبرنگار اسراییلی، «ارزیابی سرویس‌های امنیتی اسرائیل همگی افق‌های تاریک و روزهای سیاهی را نشان داده و تاکید دارند که احتمال افزایش تنش در روزهای باقی مانده از ماه رمضان وجود دارد، گرچه با پایان ماه رمضان این تنش به پایان نخواهد رسید.

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرده که «هر لحظه و هر دقیقه منتظر وقوع یک حادثه هستیم، ممکن است یک عملیات انفجار یا تصادف عمدی یا تیراندازی در دیزنکوف، تل آویو یا هر جای دیگر (سرزمین های اشغالی) به وقوع بپیوندد.

شرایط فعلی سرزمین های اشغالی و اعترافات مقامات رژیم صهیونیستی نشان می دهد که سران تل آویو در کنار کابوس موشک های مقاومت با بحران های داخلی شدیدی مواجه هستند، بحران هایی که سقوط رژیم صهیونیستی را به شماره انداخته است و در آینده نزدیک با یاری خدا بساط ۷۵ ساله رژیم اشغالگر قدس برچیده خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.