حماس: رژیم اشغالگر با چنددستگی بی‌سابقه‌ای مواجه است
24 فروردین 1402 - 9:46
شناسه : 50198
3
معاون رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به وضعیت بد رژیم صهیونیستی، گفت که این رژیم با چنددستگی بی‌سابقه‌ای مواجه است.
منبع : فارس
پ
پ

«صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در نشستی که به مناسبت روز جهانی قدس در بیروت برگزار شد، به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

بنابر گزارش وبگاه «سما»، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: «مقاومت تعرضات شهرک‌نشینان در ده روز آخر ماه رمضان را متوقف کرد. پاسخ مقاومت به تعرضات اخیر در مسجد الاقصی جلوی سیطره اشغالگران بر بخشی از مسجد الاقصی را گرفت.»

صالح العاروری اضافه کرد: «در پاسخ به تعرض به مسجد الاقصی، مقاومت همواره آماده و حاضر بوده است. واکنش اخیر از لبنان، کرانه باختری، غزه و مناطق ۴۸ [به رژیم صهیونیستی] ثابت کرد که مسجد الاقصی پروردگاری دارد که از محافظت می‌کند و مردمی دارد که از آن پاسداری می‌‌کنند. اشغالگران هم پیروی از [خواسته‌های مقاومت را] انتخاب کردند.»

عضو ارشد حماس همچنین اشاره کرد که شرایط به نفع محور مقاومت پیش می‌رود و مقاومت نماینده کل امت اسلامی است و کسانی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی می‌کنند، موارد استثنا هستند.

العاروری اضافه کرد: «تمام امت اسلامی محور مقاومت است و این محور در حال پیشرفت است. حوادث به‌سرعت به نفع مقاومت پیش می‌رود. کسانی که با رژیم اشغالگر روابط برقرار کردند، در وضعیت بدی هستند. رژیم [صهیونیستی] نیز تاکنون در وضعیت نزاع، شکست و چنددستگی این چنینی قرار نگرفته است.»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.