پای درس آقا| محو اسرائیل اتفاق می‌افتد
25 فروردین 1402 - 9:07
شناسه : 50273
4
رهبری می‌فرمایند: «محو اسرائیل» یعنی مردم فلسطین که صاحبان واقعی آن سرزمینند، دولتشان را خودشان را انتخاب کنند. محو اسراییل یعنی این، و این اتّفاق خواهد افتاد.
منبع : فارس
پ
پ

فلسطین امروزه میدانی است که تمام باطل و تمام حق در بستر آن به مصاف یکدیگر می‌روند و می‌توان به وسیله آن شرافت و صداقت افراد را محک زد. در ادامه سخنان رهبر انقلاب را درباره اهمیت قضیه فلسطین می‌خوانیم.

محو اسرائیل اتفاق خواهد افتاد

مکرّر در بیانات امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و بیانات مسئولین جمهوری اسلامی، محو دولت اسرائیل مطرح شده است، دشمنان این را بد معنا می‌کنند، محو دولت اسرائیل به معنای محو مردم یهودی نیست ما با آنها هیچ کاری نداریم [منظور] محو آن حکومت است، محو آن رژیم تحمیلی است. «محو اسرائیل» یعنی مردم فلسطین که صاحبان واقعی آن سرزمینند چه مسلمانشان، ‌چه مسیحی‌شان، چه یهودی‌شان خود صاحبان اصلی دولت خودشان را انتخاب کنند، بیگانه‌ها و اراذل و اوباشی مثل نتانیاهو و مانند این‌ها را که واقعاً اراذلند، از بین خودشان ازاله کنند، بیرون کنند، کشور را خودشان اداره کنند، محو اسراییل یعنی این، و این اتّفاق خواهد افتاد.

ما طرف‌دار مردم فلسطین هستیم، ما یهودستیز نیستیم

بعضی استبعاد می‌کنند که چطور مثلاً بعد از گذشت هفتاد سال [فلسطین مستقل می‌شود]، کشورهای بالکان و بعضی از کشورهای دیگر هم بعد از شصت سال، هفتاد سال که در تصرّف دیگران بودند مستقل شدند، برگشتند به ملّت‌های خودشان، هیچ بُعدی ندارد. وَ ما ذٰلِکَ عَلَی اللهِ بِعَزیز، این اتّفاق خواهد افتاد. ما طرف‌دار مردم فلسطین هستیم، ما طرف‌دار استقلال فلسطین هستیم، ما طرف‌دار نجات فلسطین هستیم، ما یهودستیز نیستیم، در کشور خود ما عدّه‌ای یهودی وجود دارند که با کمال امنیّت دارند زندگی می‌کنند.۱۳۹۸/۰۸/۲۴

برادران و خواهران فلسطینی! به خداوند حکیم و قدیر اعتماد کنید

ملت مجاهد فلسطین و مردم و دولت مردمی غزه نیز بدانند که دشمن خبیث آنان اکنون از همیشه ضعیف‌تر و آسیب‌پذیرتر است. سنت الهی بر این جاری شده که ستمگران در اواخر دوران ننگ‌آلود خود، به دست خویش، سرنوشت محتوم فنا و زوال خود را نزدیک‌تر کنند. حمله به لبنان و سپس حمله به غزه در سال‌های پیش، از جمله‌ همین اقدام‌های دیوانه‌وار بود که تروریست‌های اریکه‌نشین صهیونیست را به دره‌ سقوط نهائی نزدیک‌تر کرد. حمله به کاروان امدادی بین‌المللی در آبهای مدیترانه نیز اقدام ابلهانه‌ دیگری از همان قبیل است.
برادران و خواهران فلسطینی! به خداوند حکیم و قدیر اعتماد کنید، قدرت خود را باور کنید و بر آن بیفزائید. و به پیروزی نهائی یقین داشته باشید. و بدانید که: وَلَیَنصُرَنَّ اللَّـهُ مَنْ یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّـهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ.۸۹/۰۳/۱۱

پیشرفت جبهه مقاومت

ما آنچه که در قضیه‌ فلسطین از پیشرفت مشاهده می‌کنیم، که این پیشرفت قابل انکار نیست، اقتدار روزافزون جبهه‌ مقاومت در مقابل جبهه‌ استکبار و کفر است که امر مشهود و واضحی است. آنچه در این زمینه ملاحظه می‌شود، ناشی از ایمان به خدا و توکل به خدا و وارد کردن عنصر معنویت در مبارزه است. اگر یک مبارزه با عنصر ایمان همراه نباشد، آسیب‌پذیر می‌شود.

آن وقتی مبارزه موفق خواهد شد که در او ایمان به خدا و توکل به خدا وجود داشته باشد. روحیه‌ دین را و ایمان حقیقی به وعده‌ الهی و توکل به خدای متعال را باید در مردم تقویت کنید، حسن‌ظن به خدای متعال و به وعده‌ الهی را باید در مردم تقویت کنید. خود ما هم بایستی به خدای متعال حسن‌ظن داشته باشیم. خدای متعال اصدق القائلین است، او به ما می‌گوید: «لینصرنّ اللَّه من ینصره»، او به ما می‌فرماید که: «من کان للَّه کان اللَّه له» ،او می‌گوید که: از دشمن نهراسید، «ان کید الشّیطان کان ضعیفا». او به ما این را تلقین می‌کند، بیان می‌کند. خداوند متعال صادق است. ما اگر به وظیفه‌ خودمان در این راه عمل بکنیم، برای خدا حرکت کنیم، برای خدا مبارزه کنیم، هدف را رضای خدا قرار بدهیم، بدون شک پیروزی نصیب خواهد شد.۱۳۸۸/۱۲/۰۸

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.