نصب بزرگ‌ ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب‌ های خلیج‌ فارس
11 اردیبهشت 1402 - 16:48
شناسه : 51639
4
رییس هیات نجات‌ غریق و غواصی منطقه آزاد قشم از نصب بزرگ‌ ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران همزمان با روز ملی خلیج‌ فارس در عمق آب‌ های فیروزه ای و نیلگون دریای پارس در محدوده این جزیره خبر داد.
منبع : ایرنا
پ
پ

اسماعیل دلشاد، افزود: این پرچم به طول ۲۰ متر با همکاری ۲۰ غواص این جزیره و پنج غواص جانباز دوران دفاع مقدس در عمق ۱۰ متری آب‌ های نیلگون خلیج فارس نصب شد.

وی با اشاره به همکاری مراکز غواصی این جزیره در اجرا و انجام این اقدام ادامه داد: نصب این پرچم در اعماق خلیج به‌ گونه‌ ای صورت گرفته که پرچم پرافتخار کشورمان، با جریان آب‌ های خلیج همیشه فارس، همواره در اهتزاز خواهد بود.

رییس هیات نجات‌ غریق و غواصی منطقه آزاد قشم هدف از این اقدام را رساندن پیامی از نسل امامقلی‌ های هشت سال دفاع مقدس به نسل امامقلی‌ های قدیم و جدید عنوان کرد که بر حفاظت از این آب‌ و خاک همت داشته و دارند.

نصب بزرگ‌ ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران به طول ۲۰ متر با بدرقه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسوولان و مدیران این سازمان و شهرستان مرزی قشم، روز گذشته یکشنبه ۱۰ اردیبهشت‌۱۴۰۲، به مناسبت گرامیداشت «روز ملی خلیج‌ فارس» صورت گرفت.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.