مدیرکل بیمه های اجتماعی وزارت کار برکنار شد
14 اردیبهشت 1402 - 15:13
شناسه : 51874
2
سجاد پادام، مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال اظهارات نسنجیده در خصوص صندوق‌های بازنشستگی، از سمت خود برکنار شد.
منبع : باشگاه خبرنگاران
پ
پ

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پی اظهارات حاشیه‌ساز‌ و خلاف‌ واقع مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درخصوص ناتوانی دولت در پرداخت حقوق بازنشستگان، وی با دستور معاون رفاه و امور اقتصادی این وزارتخانه از سمت خود برکنار شد.

پادام اخیرا در مصاحبه با یکی از سایتهای خبری گفته بود به‌زودی مجبوریم مانند یونان که جزایرش را برای پرداخت مطالبات بازنشستگان و بدهی‌های خارجی‌اش فروخت، کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم.

سخنگوی دولت هم در حاشیه جلسه این هفته‌ی هیئت دولت در واکنش به سخنان او گفت: «شهدا جان خود را فدای یک وجب خاک این کشور کردند و ما در خانه‌ها، خانواده‌ها، مدارس و هیئت‌ها یاد گرفتیم که بگوییم جانم فدای یک وجب خاک وطنم.»

بهادری جهرمی در جمع خبرنگاران ادامه داد: «ما افتخار می‌کنیم که جانمان را فدای یک وجب خاک کشورمان در کیش و قشم کنیم؛ هرکس مشکل اقتصادی یا مسئله‌ای دارد لطفاً از جیبش برای حل مشکل هزینه کند.»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.