هشدار مقاومت به اسرائیل: تجاوزها را متوقف نکنید، باید منتظر موشک باران دوباره باشید
28 اردیبهشت 1402 - 13:21
شناسه : 53113
3
گروه های مقاومت فلسطینی در غزه از طریق واسطه مصری به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار دادند که اگر اقدامات تحریک آمیز و تجاوزکارانه علیه مسجدالاقصی و فلسطینی ها ادامه یابد، باید منتظر هر سناریویی از جمله موشک باران باشند.
منبع : ایرنا
پ
پ

گروه های مقاومت فلسطینی در غزه پیامی را از طریق واسطه مصری به مقامات تل آویو ارسال کرده اند که در آن تاکید شده اسرائیل قادر نخواهد بود، از طریق تشدید تنش یا تغییر اوضاع جاری از جمله برپایی مراسم موسوم به راهیپمایی پرچم، به اهداف خود برسد و نیروهای مقاومت همچون همیشه در برابر این رژیم و نقشه هایش خواهند ایستاد.

واسطه مصری که این روزنامه به نام یا هویتش اشاره نکرده است، مدعی شده که تل آویو گفته که قصد دارد از ورود افراطیونی که دست به اقدامات تحریک آمیز و تنش زا می زنند، به منطقه مسجدالاقصی جلوگیری کند.

گروه های مقاومت همچنین به واسطه مصری گفته اند، این تصور که نیروهای مقاومت در غزه دور جدیدی از حملات به مواضع رژیم صهیونیستی را دوباره آغاز نخواهد کرد، تصوری کاملا اشتباه است و در صورت تداوم اقدامات تحریک آمیز و تجاوزات، باید منتظر هر سناریویی از جمله موشک باران باشند.

تحرکات جدید صهیونیست ها و حمله دوباره به مسجدالاقصی همزمان با روز موسوم به «راهپیمایی پرچم»صورت می گیرد که بعنوان بخشی از اقدامات یهودی سازی مسجدالاقصی از آن یاد می شود.

در همین راستا نقاط مختلف سرزمین های اشغالی شاهد برافراشته شدن پرچم رژیم اشغالگر قدس و پایین آوردن پرچم فلسطین با استفاده از زور است.

خبرگزاری سما از حمله نظامیان صهیونیست به خبرنگاران و جلوگیری از انجام وظیفه رسانه ای آنان نزدیک باب سلسله بیت المقدس خبر داد.

در ادامه اقدامات تحرکات تندرویان صهیونیست، گزارش ها حاکی است صدها تن از شهرک نشینان اشغالگر برای انجام مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم سازماندهی شده اند.

همچنین کانال ۷ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژِیم با صدور دستوری خواستار جمع آوری پرچم فلسطین از سطح شهر بیت المقدس شده است.

پیش تر منابع خبری از هجوم بیش از ۵۵۰ شهرک نشین اشغالگر به مسجدالاقصی در قالب چند گروه خبر دادند که برخی مقامات فعلی و سابق کابینه و کنست نیز آنها را همراهی می کنند.

مراسم موسوم به «راهپیمایی پرچم» قرار است امروز پنجشنبه در قدس اشغالی برگزار شود.

پیشتر گروه صهیونیستی تندرو «بازگشت به کوه معبد» در یک درخواست رسمی، خواستار ورود شهرک نشین‌های تندرو به مسجدالاقصی در جریان برگزاری «راهپیمایی پرچم» شده بودند.

راهپیمایی پرچم به ‌مناسبت سالروز اشغال بخش قدیمی قدس اشغالی توسط رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۹۶۷ برگزار می‌شود.

صهیونیست‌ها مدعی هستند که شهر قدس به‌ طور کامل پایتخت این رژیم است ولی مردم فلسطین تأکید دارند که قدس پایتخت کشور آنان خواهد بود. این در حالی است که حتی انواع توافقنامه های سازش که مورد امضای رژیم صهیونیستی نیز رسیده است با یهودی سازی قدس مخالفت کرده است.

دو سال پیش نیز تجاوزات و اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در قدس و مسجد الاقصی با وجود هشدارهای مقاومت، به درگیری و جنگی دیگر در غزه منجر شد که ۱۲ روز به طول انجامید و تنش و درگیری‌های شدیدی را هم در سراسر سرزمین‌های اشغالی به دنبال داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.