توصیه کاپلو به آنچلوتی: به برزیل برو
28 اردیبهشت 1402 - 15:28
شناسه : 53133
2

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا بعد از شکست سنگین رئال برابر سیتی به آنچلوتی توصیه کرد که از رئالی‌ها جدا و هدایت تیم ملی فوتبال برزیل را برعهده بگیرد.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، رئال مادرید که در دیدار رفت برابر منچستر سیتی در برنابئو به تساوی یک بر یک دست پیدا کرده بود در بازی برگشت با نتیجه دور از انتظار ۴ بر صفر شکست خورد تا وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشته باشد.

کاپلو، سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم ملی فوتبال ایتالیا این گونه به شکست سنگین کهکشانی‌ها واکنش نشان داد: شکست با ۴ گل در نیمه نهایی بسیار سنگین است. به نظرم بهتر است که کارلو آنچلوتی به پیشنهاد فدراسیون فوتبال برزیل فکر کند. در شرایط کنونی تیم‌های قدرتمندتر از رئال وجود دارند. آنچلوتی شاید دوست داشته باشد که قهرمانی در جام جهانی را تجربه کند. به نظرم بهتر است که هدایت تیم ملی فوتبال برزیل را برعهده بگیرد تا چنین شانسی را داشته باشد.

او ادامه داد: این برای دومین‌بار است که گواردیولا با سیتی راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. به نظرم این بار شانس بیش‌تری برای قهرمانی دارد. بازیکنان سیتی با قدرت و توان زیاد دنبال توپ می‌دوند. آن‌ها استحکام و کیفیت شگفت انگیزی دارند. نقطه ضعفی در این تیم می‌بینید؟ به نظرم هیچ نقطه ضعفی ندارند.

منچستر سیتی در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا باید در استانبول به مصاف اینتر برود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.