اتوبوس مورینیو به فینال لیگ اروپا رسید/ حذف «بانوی پیر» توسط سویا
29 اردیبهشت 1402 - 3:29
شناسه : 53148
0

دو تیم فوتبال آاس رم و سویا فینالیست لیگ اروپا شدند.

پ
پ

به گزارش ایسنا، در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا دو تیم بایر لورکوزن و آاس رم به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. با توجه به پیروزی یک بر صفر آاس رم در دیدار رفت، این تیم راهی دیدار نهایی شد.

در این بازی شاگردان مورینیو هیچ شوتی به سمت دروازه نزدند و تنها رم ۲۸ درصد مالکیت توپ داشت که این آمار نشان می دهد شاگردان مورینیو با نمایش سراسر دفاعی موفق شدند به فینال لیگ اروپا صعود کنند.

سردار آزمون ملی پوش فوتبال ایران در این بازی ۹۰ دقیقه برای بایر لورکوزن بازی کرد اما موفق نشد گلی به ثمر برساند تا تیمش با این تساوی از صعود به فینال باز بماند.

در دیگر دیدارهای این مسابقات، سویا موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ یوونتوس را شکست دهد. سویا که در لیگ اروپا متخصص است توانست با شکست بانوی پیر به فینال لیگ اروپا برسد. در بازی رفت، این دو تیم به تساوی ۱ بر ۱ رسیده بودند. 

این بازی ۱۲۰ دقیقه به طور انجامید. سوسو در دقیقه ۷۱ و اریک لاملا در دقیقه ۹۵ برای سویا گلزنی کردند. همچنین دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۶۵ برای یوونتس گل زد.

 یوونتوس در این مسابقه ۱ بر صفر از سویا پیش بود اما در نهایت نتوانست بازی را حفظ کند تا با شکست شاگردان آلگری نتوانند راهی فینال لیگ اروپا شوند.

با این تفاسیر، فینال لیگ اروپا بین سویا و آاس رم در بوداپست برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.