آنری محرم اسرار دی‌بروینه
30 اردیبهشت 1402 - 9:29
شناسه : 53236
2

تیری آنری گفت: دی‌بروینه روزهای سخت و پرفشاری را تجربه می‌کند. او چیزی را به من گفته است که نمی‌توانم آن را فاش کنم.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو، منچسترسیتی در دیدار برابر رئال مادرید با چهار گل به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

در یکی از صحنه‌های بازی گواردیولا بر سر دی‌بروینه فریاد زد و از خواست که توپ را پاس دهد اما این بازیکن بلژیکی چنین کاری را نکرد و توپ را هم از دست داد. دی‌بروینه پس از آنکه توپ را از دست داد بر سر گواردیولا فریاد زد و با واژه «خفه شو!» سرمربی خود را وادار به سکوت کرد.

تیری آنری درباره جنگ لفظی دی‌بروینه و گواردیولا گفت: دی‌بروینه روزهای سخت و پرفشاری را تجربه می‌کند. او چیزی را به من گفته است که نمی‌توانم آن را فاش کنم. من به دی‌بروینه و سبک بازی او احترام می‌گذارم. او به خاطر موفقیت تیمش از جان مایه می‌گذارد و تلاش زیادی از خود نشان می‌دهد. نمی‌توانم رازی را که به من گفت فاش کنم.

او ادامه داد: با وجود اتفاقی که در دیدار برابر رئال مادرید افتاد باید اعتراف کنم که دی‌بروینه مهم‌ترین بازیکن منچسترسیتی است.

خود پپ گواردیولا هم به درگیری لفظی با دی‌بروینه واکنش نشان داد و گفت که بارها در تمرین چنین درگیری‌هایی را با دی‌بروینه داشته و مشکلی در این زمینه ندارد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.