تجهیز محصولات جدید چانگان با فناوری جدید کانتیننتال
31 اردیبهشت 1402 - 9:21
شناسه : 53315
1

شرکت فناوری «Continental» نسل جدید سیستم‌های ترمز الکترونیکی (EBS) را برای کنترل پایداری الکترونیکی (ESC( MK 120 ESC روی محصولات خودروساز چینی چانگان عرضه کرده است.

پ
پ

این نخستین‌بار است که MK 120 ESC ‌تولید می‌شود. چانگان آخرین مدل‌های Oshan X5 Plus و Uni-T موجود در بازار چین را به‌این سیستم ترمز مجهز می‌کند.

آخرین نسل از سیستم ترمز الکترونیکی معمولی کانتیننتال بسیار کارآمد است و ویژگی‌های امنیت سایبری و عملکرد هوایی (OTA) را ارائه می‌دهد و می‌تواند به‌راحتی در خودرو نصب شود.

کانتیننتال اعلام کرده که ما درحال توسعه سیستم‌های ترمز جدید هستیم تا نیازهایی مانند برقی‌سازی، رانندگی خودکار و… را برآورده کنیم. . MK 120 ESC ما عملکرد ایمنی فعال بالا را تضمین می‌کند و تجربه رانندگی راحت را ارائه می‌دهد.

دنیس فریچ، رئیس بخش کنترل و ایمنی فعال کانتیننتال گفت: «نخستین ورود به‌بازار جهانی با سیستم ترمز ما در چانگان، نقطه عطف مهمی برای ماست.»

MK 120 ESC در کارخانه کانتیننتال شانگهای (چین) تولید می‌شود. همچنین این محصول در اروپا، ژاپن و هند هم تولید خواهد شد. این سیستم محصولات سواری تولیدکنندگان در سراسر جهان را هدف گرفته است.

MK 120 ESC نسل جدید سیستم‌های ترمز الکترونیکی معمولی Continental است. اجزای سبک‌وزن و جمع‌وجور برای کمک به‌وسایل نقلیه با موتورهای احتراق‌داخلی در صرفه‌جویی در انرژی، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و افزایش برد خودروهای الکتریکی اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کنند.

درمقایسه با نسل قبلی، طراحی بلوک سوپاپ، شیر برقی، پمپ و موتور در MK 120 ESC کاملا بهینه شده است. با همین عملکرد وزن آن حدود ۵ درصد سبک‌تر و اندازه آن حدود ۷ درصد کوچک‌تر از نسل قبلی است.

با توسعه و ترویج رانندگی خودکار، دامنه ایمنی خودرو از ایمنی عملکردی به‌امنیت سایبری گسترش یافته است. MK 120 ESC از یک ماژول امنیتی سخت‌افزاری تعبیه شده مطابق با الزامات بالای امنیت سایبری درصنعت جهانی استفاده می‌کند.

سیستم ترمز حاوی توابع رمزنگاری است که می‌توان از آن‌ها برای معرفی کلیدهای امنیتی استفاده کرد. این کلیدها به‌صورت جداگانه برای هر محصول تولید می‌شوند که حداکثر امنیت را تضمین می‌کند؛ زیرا حتی اگر یک خودرو هک شود، خودرو دوم همچنان محافظت می‌شود. قدرت محاسباتی بالای سیستم ترمز جدید MK 120 ESC با بالاترین استاندارد معتبر بین‌المللی برای ایمنی عملکردی خودرو مطابقت دارد.

این نرم‌افزار مبتنی بر AUTOSAR بوده و شبکه کنترل‌کننده چندکاناله با ارتباطات نرخ داده منعطف را پشتیبانی می‌کند. این محصول می‌تواند ضمن برآورده کردن نیازهای مختلف دررابطه با فناوری هوا، سناریوهای چندگانه برنامه ارتقا و تکرار نرم‌افزار را نیز به‌شکل بهتری پشتیبانی کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.