کاراگر: سیتی سه گانه را کسب می‌کند/ هیچ تیمی در سطح تیم گواردیولا نیست
31 اردیبهشت 1402 - 9:28
شناسه : 53317
2

ستاره پیشین لیورپول به ستایش از منچستر سیتی گواردیولا پرداخت و این تیم را آماده‌ترین و متفاوت‌ترین تیم حال حاضر فوتبال جهان دانست.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، شکست آرسنال برابر ناتینگهام فارست باعث شد تا منچستر سیتی سه هفته قبل از پایان لیگ جزیره عنوان قهرمانی خود را قطعی کند.

منچستر سیتی برای سومین فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. این تیم با هدایت گواردیولا به فینال لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی انگلیس هم راه پیدا کرده است.

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپولی‌ها به ستایش از سیتی پرداخت و گفت: به نظرم منچستر سیتی، اینتر و منچستر یونایتد را هم شکست می‌دهد و سه گانه را به دست خواهد آورد. گواردیولا کلاس و معیار سیتی را بسیار بالا برده است. منچستر سیتی در نبود چنین مربی هیچ‌گاه به این سطح نمی‌رسید. آیا باشگاه‌های دیگری وجود دارند که در سطح منچستر سیتی کنونی باشند؟ به نظرم در شرایط کنونی هیچ باشگاه در سطح سیتی نیست.

او ادامه داد: در شرایط کنونی حتی بازیکنی مثل فیل فودن نمی‌تواند به ترکیب اصلی منچستر سیتی برسد. این است تفاوت سیتی با دیگر تیم‌ها و از جمله آرسنال. ترکیب اصلی آرسنال حتی فاصله زیادی با منچستر سیتی دارد. شما برای قهرمانی باید نیمکت بسیار خوبی هم داشته باشد. سبک سیتی و آرسنال یکی است اما نیمکت‌ها متفاوت است. در سیتی کوین دی بروینه در همه بازی‌ها حضور ندارد.

کاراگر در پایان گفت: آرسنال در نیم فصل دوم ناامید کننده ظاهر شد. آن‌ها در نیم فصل نخست ۵۰ امتیاز کسب کردند و برای قهرمانی ۹۰ امتیاز هم کافی بود اما در شرایط کنونی ۸۴ امتیاز دارند. آرسنال برای قهرمانی تلاش زیادی از خود نشان داد اما این تلاش کافی نبود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.