قالیباف: سکوت خائنان در برابر شهادت جوانان مملکت از چشم ما دور نمی‌ماند
01 خرداد 1402 - 9:05
شناسه : 53430
2
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت مرزبانان در هنگ مرزی سراوان گفت: سکوت و رضایت ضمنی خائنان و وطن‌فروشان از شهادت جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند.
منبع : فارس
پ
پ

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در آغاز جلسه علنی امروز (۱ خرداد) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شهادت چندتن از مرزبانان در سراوان گفت: شهادت مظلومانه مرزبانان در هنگ مرزی سراوان قلب مردم ایران را به درد آورد. شهادت این جوانان سرافراز را به خانواده‌های آنان نیروهای مسلح و فرماندهی مرزبانی و آحاد ملت شریف ایران اسلامی صمیمانه تسلیت می‌گویم.

وی افزود: سکوت و رضایت ضمنی خائنان و وطن‌فروشان از شهادت این جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند. فریاد این نااهلان در زمان مجازات قاتلان و تروریست‌ها بلند است اما هنگام شهادت جوانان رعنای این مرزوبوم سکوت می‌کنند.

قالیباف تصریح کرد: هر کسی که به وطن خود پشت کند و با دشمنان ایران یک‌دل و یک‌صدا شود چنان سیلی محکمی از مردم ایران خواهد خورد که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: همچنین فرارسیدن سالروز شهادت سردار سرافراز و قهرمان واقعی ملت ایران شهید محمد بروجردی را گرامی می‌دارم. ایثار و رشادت آن شهید در مبارزه با اشرار و ضدانقلاب و دشمنان مردم ایران در منطقه غرب کشور و کردستان جاودانه خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.